øv altså... starter lige forfra med at flette...har lige opdager at jeg har tabt en hel fryns.
![]()
![]() |
![]() |
|
øv altså... starter lige forfra med at flette...har lige opdager at jeg har tabt en hel fryns.
![]()
knus lykke
tak... mon ikke jeg kan gå ud fra at jeg så også har LÆRT det....![]()
knus lykke
Kunne man ikke sætte en knappenål eller sikkerhedsnål i, hvor 2 frynser krydser hinanden? Så kan de ikke smutte fra hinanden igen. Bare midlertidig til man har flettet alle frynserne og har fået samlet dem i den anden ende.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Jo Lene, det er det jeg har brugt, flette et stykke, samlet masker op, og igen flettet et stykke,osv, klik på foto. flet sjalet 002.jpg sikkerhedsnålen markerer min midterste fryns, vær omhyggelig med at den passer.
Kik på bagsiden, ind imellem, for at se om der er glemt,(tabt) en fryns.
nej altså.... nu skal jeg ha luft..... jeg gider sgu ikke det forbandede sjal....lige opdaget en fejl i kanten... kan godt sige at det skal vare meeeeeeeeeeeeeget længe inden jeg gider lave noget efter en opskrift igen.....
og ja jeg ved godt man bør holde en ordentlig tone.... men det sjal gggggggg..
puha det hjalp...er helt rolig og tilregnelig igen........næsten...
løber op og forsøger igen...![]()
knus lykke
Der er nu 32 deltager til flette sjalet.
Jeg glæder mig over at se de mange flotte, forskellige sjaler.
Jeg nyder altid at kikke foto`s, i alle tråde,
nu blev jeg da endelig færdig med det forbandede sjal........... og hvad ser jeg så........ det ser helt forkert ud i overgangen ved flet... har set alle jeres billeder igennem og det ser ud som om jeg IGEN har lavet en eller anden fejl..
men nu bliver det altså ikke lavet om.... tager et billede i morgen og så færdig med det..
knus lykke