Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 17 af 23 FørsteFørste ... 7131415161718192021 ... SidsteSidste
Viser resultater 161 til 170 af 229

Emner: Strik sammen FLETTE SJALET.

Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    øv altså... starter lige forfra med at flette... har lige opdager at jeg har tabt en hel fryns.
    knus lykke

lenemormeinild Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    øv altså... starter lige forfra med at flette... har lige opdager at jeg har tabt en hel fryns.
    Trøste trøste på den igen

Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    tak... mon ikke jeg kan gå ud fra at jeg så også har LÆRT det....
    knus lykke

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Kunne man ikke sætte en knappenål eller sikkerhedsnål i, hvor 2 frynser krydser hinanden? Så kan de ikke smutte fra hinanden igen. Bare midlertidig til man har flettet alle frynserne og har fået samlet dem i den anden ende.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Kunne man ikke sætte en knappenål eller sikkerhedsnål i, hvor 2 frynser krydser hinanden? Så kan de ikke smutte fra hinanden igen. Bare midlertidig til man har flettet alle frynserne og har fået samlet dem i den anden ende.
    Jo Lene, det er det jeg har brugt, flette et stykke, samlet masker op, og igen flettet et stykke,osv, klik på foto. flet sjalet 002.jpg sikkerhedsnålen markerer min midterste fryns, vær omhyggelig med at den passer.

Kik på bagsiden, ind imellem, for at se om der er glemt,(tabt) en fryns.

Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    nej altså.... nu skal jeg ha luft..... jeg gider sgu ikke det forbandede sjal.... lige opdaget en fejl i kanten... kan godt sige at det skal vare meeeeeeeeeeeeeget længe inden jeg gider lave noget efter en opskrift igen.....
    og ja jeg ved godt man bør holde en ordentlig tone.... men det sjal gggggggg..

puha det hjalp... er helt rolig og tilregnelig igen........næsten...
    løber op og forsøger igen...
    knus lykke

nette strik Gæst
    Der er nu 32 deltager til flette sjalet.

Jeg glæder mig over at se de mange flotte, forskellige sjaler.

Jeg nyder altid at kikke foto`s, i alle tråde,

Inger1 Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af lykketrold Se meddelelser
    nej altså.... nu skal jeg ha luft..... jeg gider sgu ikke det forbandede sjal.... lige opdaget en fejl i kanten... kan godt sige at det skal vare meeeeeeeeeeeeeget længe inden jeg gider lave noget efter en opskrift igen.....
    og ja jeg ved godt man bør holde en ordentlig tone.... men det sjal gggggggg..

puha det hjalp... er helt rolig og tilregnelig igen........næsten...
    løber op og forsøger igen...
    Forstår dig godt Lykketrold. Jeg har manglet den sidste kant i laaaaaaaaaaaaal tid, men det er ligsom om den kan jeg bare ikke komme i gang med og finder hele tiden på noget andet.
    Lige nu ligger der tre ting der mangler en slutning.

Inger

Tilmeldingsdato
    26 Sep 2010
    Geografisk sted
    møn
    nu blev jeg da endelig færdig med det forbandede sjal........... og hvad ser jeg så........ det ser helt forkert ud i overgangen ved flet... har set alle jeres billeder igennem og det ser ud som om jeg IGEN har lavet en eller anden fejl.. men nu bliver det altså ikke lavet om.... tager et billede i morgen og så færdig med det..
    knus lykke

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af frunielsen Se meddelelser
    Hejsa Nete
    Tusind tak for mønstret men jeg tror jeg mangler noget der er ingen beskrivelse af hvordan man laver fletningerne.Mange strikkehilsner frunielsen

Hej frunielsen.
    Håber du har modtaget opskriften igen,
    du må da gerne melde svar tilbage.

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •