vad andvänder du för att ta ut stjärnor från blad?
![]() |
![]() |
|
vad andvänder du för att ta ut stjärnor från blad?
Du godeste, hvor er de blade dog smukke . . . . . liiiiige mine farver.
Parkie, du har altså en helt fantastisk evne til at se skønheden i de enkelte små dele i naturen![]()
Hilsen Gydda (alias Gitte)
...hvis livet giver dig citroner, så lav limonade !!
SUUUUUUUK - sikke skønne farver.....
![]()
supersine669
carpe diem
.
Jeg har kort med pressede blade der har holdt sig fine i to år og så har jeg kort med pressede blomster, der er falmede på to år, Det er vigtigt at de er helt tørre og at de ikke udsættes for sollys.. Jeg plejer at sige, hvis bare de holder ti gange længere end en frisk krans eller buket så er det da en sjov og anderledes måde at sende en blomsterhilsen på.
Et lille tip : Når du skal klippe eller punche i de pressede blade får du det bedste resultat, hvis du lægger et stykke mellemlægspapir uden om bladet. Så går det ikke i stykker.
Jeg bruger ganske alm. hvid hobbylim
God fornøjelse
Tak for "brugsanvisningen"! God pointe at de holder længere end friske blomster
ElisabethW
15 måneder har jeg kort fra parkie liggende i en kasse i et tørt rum, de er lige som da jeg fik dem , hvorfor jeg ikke har brugt dem ? Jeg spare på dem, de bliver kun brugt ved særlige lejligheder.![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Ja sikke et skønt farvespil i de blade du har fundet - og kortet du viser er også kønt![]()
Knus
Bibber
Jeg ville heller ikke nænne at gå af med dem Hundeuld !
De er bare så enormt dejlige !
![]()