Det var dog nogle kæmpe store pinde. Så store pinde tror jeg ikke, jeg ville kunne strikke med. Min tykkeste pind er nr. 9.
![]() |
![]() |
|
Det var dog nogle kæmpe store pinde. Så store pinde tror jeg ikke, jeg ville kunne strikke med. Min tykkeste pind er nr. 9.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Hold da helt op, findes der virkelig strikkepinde i nr 35, det anede jeg ikkeMine de største er nr 20
Godt du har fundet ud af noget du gerne vil i gang med. Held og lykke med projektet!
Vi vil jo gerne se det engang, hvis du har lyst ; )
Venlig hilsen BenteM
Så store strikkepinde har jeg aldrig set![]()
og Julemor
Det var nogle min far ( ja i min fam. var det far der strikkede og mor der polerede bil hihi )
købte til min søster fordi hun slet ikke havde tålmodighed til at strikke så med store pinde kunne hun jo nemt indhente lillesøster (mig) der strikkede på almindelig str. pinde......
I får da lige et billede af pindene i str. 35 i morgen :o)
Glæder mig til at se dem, pindene ; )
Venlig hilsen BenteM
Så fik jeg endelig taget nogle billeder, jeg har lagt nogle pinde str 10 sammen med de store pinde str 35 så i har noget at sammenligne med :o)
20140205_114610.jpg
20140205_114558.jpg
Ej, det er bare nogle kæmper, jeg synes mine 20'ere fylder godt op i strikkekurven, men de der er jo gigastore![]()
De er rigtig fine ; )
Venlig hilsen BenteM
Ja, de ser kæmpestore ud. Pind 10'erne ser så små og fine ud ved siden af.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Nogen som har opskriften på den hæklede fede kylling/høne med spiralben ?? som du/i vil af med . Ville jeg blive meget glad![]()