Min færdige arbejder fra 2010
Mine kort fra 2011
Mine færdige arbejder fra 2012
Og her er, hvad jeg formåede i 2013
Året startede, hvor det gamle slap - med hæklenålen. Den yngste datter ønskede sig små genanvendelige dimser istedet for vandrondeller, i pastelfarver. De er hæklet i bomuldsgarn. Æsken har der været vatpinde i. Jeg syntes godt den kunne pyntes lidt også. Så jeg hev blonde frem (som hun elsker) og et par små roser blev også limet på. Voila.

og Julemor

supersine669
Ja i år skal der (også) ryddes ud i rester - og i det hele taget bruges af mit "materialelager"! Datteren er iø rigtig glad for de fingerløse
Først og fremmest er det slet ikke så ringe at sidde ned overhovedet, for dét gjorde jeg ikke meget igår...
Det endte med, at jeg sprættede et hul i sømmen og lænsede den for noget af fyldet, så den kunne være i vaskemaskinen. Den fik så hele 2 vaske på 90 grader med klorin (som jeg ellers aldrig bruger, men...). Pletterne blev bleget, men forsvandt ikke. Så nu venter den på, at jeg farver den. Overvejede ellers at sy noget på pletterne, men blev enig med mig selv om, at det ville klæde den bedre at blive i en brunlig farve. Så den ligger her bag mig og venter.