Er der nogen som har strikket denne dug?
rosa.jpg
rosabilled.pdf
rosabilled.doc
![]() |
![]() |
|
Er der nogen som har strikket denne dug?
rosa.jpg
rosabilled.pdf
rosabilled.doc
Sidst redigeret af vtj : 16-02-2013 kl. 16:30
Med venlig hilsen
Vinni Jensen (vtj) - Holstebro
ja, jeg har mønstret og er begyndt på den 4 gange, men der er fejl i og jeg har ikke lige tålmodigheden lige nu til at rette det til.
Men den ligger stadig væk og spøger i mit hoved.
Jeg kan ikke huske hvor jeg har fået den fra, men det er sammen med en masse andre jeg har for de ligner hinanden i opsætningen.
Med venlig hilsen
Det er ikke nemt at hjælpe hvis ikke man kan se opskriften, er det en du må dele med os, så send en pb til mig.
Kender du denne side. http://www.flittigehaender.dk/?cat=3 der er mange andre flotte.
jeg har strikket en del af det for år tilbage,
jeg deler gerne og jeg kender godt den side, jeg tror ikke der findes den side om kunststrik i Danmark, jeg ikke har set, hvis de da ellers er til at finde
Med venlig hilsen
Nej den har jeg ikke strikket. Men hvor er den flot... Jeg har også på et tidspunkt strikket en stor dug i kunststrik hvor der var fejl i.. Pyh! et hovedbrud det gav. Men det lykkedes da til sidst. Håber i finder ud af det.. Hvis i gør.... Så vil jeg også meget gerne prøve kræfter med den..![]()
Hilsen Dikte
Vinnie diagram tegnforklaring mangler...vil du sende
i hvilken række er det du får problemer ??
nu skal jeg jo til at kikke på mine streger på mønstret den her sidste gang har jeg opgivet ved omg. 31 kan jeg se.
Med venlig hilsen