Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 11 af 13 FørsteFørste ... 78910111213 SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 129

Emner: Forårsspindedag på Bornholm 2012

Fedania Gæst
    Rigtig god dag. Jeg kan kun sige som de andre: Jeg håber vejret er med jer, og at I husker at tage masser af billeder :)

Tilmeldingsdato
    28 Oct 2009
    Geografisk sted
    Sjælland
    Håber i alle får en fantastisk hyggelig spindedagka se vejret er med jer
    ..husk billeder

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Vi har haft et forygende godt vejr og endnu mere forygen dejlig spindedag TAK Zep for husly flot frokost bord med diverse lækkerier...og Viktoria TAK for den flotte fødslesdag lagkage og Zep for den flotte buket som nu står her på værelset og lyse op.
    Og i dejlige spinde piger der virkelig gik til den..i er bare
    Billeder dem må i lige vente lidt med ; men mon ikke nogen af de andre får lagt nogen ind af denne herlige dag som vi afsluttede ved Fredsminde for at hente garn til diverse og Jens fandt lige noget garn han kunne bruge til et par strømperOK jeg fandt også noget til mig selv, så nu kan Haven vel strikke et par til mig og jeg et par til ham
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Det lyder da som en udmærket arbejsfordeling Hundeuld

Når jeg lige har fået sovet nogle timer og sendt børn i skole imorgen, så skal jeg nok sætte billeder ind fra denne helt forrygende og berigende spindedag! Tusind tusind tak for alt Selv fødselsdagsangen er nu forstummet
    og Julemor

Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Ok lige et enkelt, mens jeg sidder og tager mig sammen til at få mig et stykke brød
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

fredsminde Gæst

Smiler

tak til Spelsauen og Nugga, bybeckmann, Hundeuld - og selvfølgelig især Zep, som lagde hus og have til - for en hyggelig spindedag

har også taget fotos
    de kommer

Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Citat Oprindeligt indsendt af hundeuld Se meddelelser
    så nu kan Haven vel strikke et par til mig og jeg et par til ham
    Hæ hæ, jamen det lyder da som en HELT rimelig arbejdsfordeling, Hundeuld

Hi hi hi, Zep, nu kan jeg godt se, at det der står spændt fast på bordet nok er et eller andet til at karte uld med. Men ved første øjekast, så lignede det et gammelt kasseapperat
    Nå nå, Zep tager entré for at man kan komme ind i hendes fine spinde-have
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Dén idé kunne du da godt have kommet med igår Bubbihund

Nu får I så lige et enkelt billed mere af "hendesæl" med sammenknebne øjne i den strålende forårssol - vejret har været upåklageligt! Og så er det ellers slut med at være aktiv for idag. Men jeg har lovet at skrive, at fredsminde huskede både sig selv, mobilen adressen OG spinderokken Og resten må komme imorgen. Kartemaskinen var iø lidt af en opgave at få spændt på et eller andet Spelsauen blev sendt på videre færd på vores dejlige knlippeknold, sammen med Hugga, efter at pigerne var blevet færdige med at kæle Nugga og Spelsauen, gemalen og jeg fik os en ekstra kaffetår. Som sagt en minderig, skøn dag
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    og Julemor

Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    Dén idé kunne du da godt have kommet med igår Bubbihund
    Damn!!! - Ja, jeg kan godt se, at jeg var for langsom dér

Og nu bevæger jeg mig faretruende tæt på grænsen til mobning ...men når du skriver:

Citat Oprindeligt indsendt af Zep Se meddelelser
    efter at pigerne var blevet færdige med at kæle Nugga og Spelsauen
    Hæ hæ hæ, så ser jeg billeder for mit indre øje, at de også kælede Spelsauen. Hi hi hi...dét må da have været hyggeligt

Gudskelov regner jeg med, at du ved, at det er kærligt ment
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Du kan være ganske rolig kære Bubbihund. Hvis du spørger fredsminde, så vil hun sikkert gerne skrive under på, at jeg overgår dig med længder Men vi laver kun sjov med folk, vi godt kan lide, har jeg ikke ret? Nu skal jeg lige have fundet det gear, som får pigerne godt i skole her til morgen. Og SÅ får I kun fred for mig idag og imorgen, når jeg kryber i skyggen med rokken eller pakker den del af haven, som gerne vil med Haven hjem til Sjælland
    og Julemor

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •