Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 99

Emner: Vis jeres kager!

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
    Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    4760 Vordingborg
    Citat Oprindeligt indsendt af Spelsauen Se meddelelser
    Jamen er du vimmer mand for kager . Er det bare fra et kursus?

Her må nordmændene også komme på banen, for er der noget nordmænd kan, så er det at lave kage, lagkager m.m. Hvorfor ved jeg ikke, for hos bageren, får du ikke noget at skrive hjem om. Men til fester!!!!

Det kan godt være man har spist sig trill rundt i pinnekjött og potet stappe, men så sidder man der til . Det er åbenbart almindeligt i Norge, at gæster bidrager med kager - og hvilke kager de er ikke alene, flot pyntet med marcipan overtræk, eller anden form for pynt - de simpelhen smager som en himmel! Sagt af en, ikke alt for stor kagespiser.
    Kagen med cupcakes i indlæg 7 er fra kurset, de andre er vores egne forsøg fra i går. Jeg har lige fået et billed af hjertekagen, efter den var skåret for, og det ser da meget lækkert ud, når jeg selv skal sige det. Det er chokoladekage, en luftig een af slagsen, med blåbærmousse og citronmousse.

Da vi var en tur i Norge i marts, skulle manden lige have en kop kaffe på en cafe, og så skulle vi da lige smage et stykke lagkage. Ikke særligt stort, det smagte rigtig godt, men 57 kr. for eet stykke kage. Der besluttede jeg, at det måtte kunne gøres billigere, så nu skal der laves forsøg her i køkkenet, mange forsøg. På fredag kommer en anden af mine svigerdøtre, og så laver vi lidt flere forsøg.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •