Oooooh det glæder jeg mig til![]()
|
|
|
Oooooh det glæder jeg mig til![]()
og Julemor
Zep, hvad mener du med at du aldrig har brugt en kartemaskine? Hvis det er sandt, så kan der måske godt blive plads til den, i mit lille mobil-home
![]()
Spelsauen
varmestuestrikker
Jamen det er skam sandt. Men husk lige, at der også skal være plads til dig, hunden og rokken i bilen
Jeg har hittet noget Tencel frem fra mine gemmere, som kan leges med på spindedagen
Vil iø anbefale, at man i forvejen har en spole med en tråd fåreuld medbragt, hvis nu vi forsøger os med at tvinde noget særligt sammen. Sådan lidt ligesom tv-køkkenet i gamle dage, hvor de havde "snydt lidt" og lavet det i forvejen![]()
og Julemor
Jeg tror godt det kan lade sig gøreFor søren, hvor jeg glæder mig ,-)))
Spelsauen
varmestuestrikker
Dagen nærmer sig med raske skridt- og jeg glæder mig til en dag ved rokken i godt selskab
![]()
Det kan I også tro, jeg gørPå søndag når vejret har raset lidt af, så snupper jeg et billed af spindeomgivelserne, som jeg har gjort lidt ved i denne uge
![]()
og Julemor
Så er tiden ved at være der hvor vi drager øst på , nu sørger du for nogenlunde vindstille Zep
Jeg har ikke rok med ... har valgt varmestuestrik til krisecenteret var mere vigtig.. lidt uld kommer der med i bunden af bilen...![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Det bliver fintpå spindedagen, har DMI lovet
![]()
Spelsauen
varmestuestrikker
Ja men vi holde rmeget af at tage en flaske og et par glas med ud og se solnedgang , gerne et nyt sted hver gang![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne