Jeg fik lige lavet 2 pandebånd + en hue igår.
Og sådan så her ud da strikkegruppen var her iaftes, vi havde det faktisk rigtig sjovt selv om det hele gik i lapperne.![]()
![]() |
![]() |
|
Jeg fik lige lavet 2 pandebånd + en hue igår.
Og sådan så her ud da strikkegruppen var her iaftes, vi havde det faktisk rigtig sjovt selv om det hele gik i lapperne.![]()
Dejligt at se de ikke løber skrigende væk ikke Helvig.sender du billederne til mig..
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Flot alt det I får lavet. Kan der ikke blive til nogle små pigeskørter til at have over cowboybukser eller farverige skørter som kan bruges både som nederdel eller skuldervarmer med snor til piger.
Inger
Det varer nok nogle dage inden der kommer mere færdigarbejde..der blev hæklet og syet sammen til 4 hele kongeriger..![]()
Hvor ser det hyggeligt ud, samtidig med at der bliver arbejdet flittigt
Stor str. Herre hue med skygge. Dobbelt halstørklæde, ingen synlige syninger, ret og vrang side er ens. 18 fikanter til huen og 56 til tørklæde.
herre hue og halstøtklæde 001.jpg
herre hue og halstøtklæde 002.jpg
(Den er svær at fotograferer den hue, ) mangler et stort hoved at putte i den........
430
Det ser rigtig godt godt ud Nette.![]()
Jeg er imponeret over alle jeres gode ideer