Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 17 af 25 FørsteFørste ... 7131415161718192021 ... SidsteSidste
Viser resultater 161 til 170 af 241

Emner: Fælles Oldemorsfirkant-tæppe til Rokken lotteri 2010 - "tæppefald" nye billeder #222!

Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Hej allesammen og undskyld mit farvær herinde en uges tid..

Jeg har været på ferie, men ønskede ikke at det skulle stå på nettet før jeg selv var hjemme igen og kunne sende hunden efter evt. tyve som kunne være på spil...

Jeg vælger at lave en masse svar indlæg, ellers bliver det hele så langt...

Susoe; Du er velkommen med at fortsætte med de farver du har valgt lige nu - men der er ikke helt hvad jeg mente med efterårsfarver...
    Som MrsLangholz skriver, så bliver det nok noget af et pudsle spil, men jeg skal se om de passer ind i tæpperne (ja - det bliver nok til mere end et) og ellers vil de blive samlet til en anden god gang hvor vi laver tæppe (eller andet) af oldefirkanter...

Missemor; Hvor ER det nogen flotte firkanter jeg glad har åbnet op for i dag, da jeg kom hjem... arbejde... de vil hjælpe dejligt med at give tæppet lidt ro... Er sikker på at de kan bruges...

Nettestrik; Dejligt du kan hjælpe mig med at tælle sammen... Jeg har valgt kun at tælle dem som jeg har modtaget, men de er begyndt at komme drypvis (og hvor er det SPÆNDENDE at åbne pakker)... Men du har ret.. vi er nu oppe på 226.. og med missemors imponerende arbejde er vi nu oppe på 316 lapper...

Hundeuld og Bjergged; I er bare nogen dejlige damer!! Stafet undervejs med at blive korridineret... Glæder mig til at starte på at sætte sort i kanten og sætte tæppet sammen...

A. Jensen; Dejligt at du vil være med... alt hvad du har brug for at vide står i første indlæg og hvis ikke, så spørg.. du er hermed skrevet på listen.
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Jeg er ved den 5. nu. Måtte lige pille et par omgange op, da jeg opdagede en fejl i firkanten. Jeg er ved 4. omgang nu.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    [QUOTE="Brumby";247076]Hej allesammen og undskyld mit farvær herinde en uges tid..

Jeg har været på ferie, men ønskede ikke at det skulle stå på nettet før jeg selv var hjemme igen og kunne sende hunden efter evt. tyve som kunne være på spil...

Jeg vælger at lave en masse svar indlæg, ellers bliver det hele så langt...

Hundeuld og Bjergged; I er bare nogen dejlige damer!! Stafet undervejs med at blive korridineret... Glæder mig til at starte på at sætte sort i kanten og sætte tæppet sammen...

Ej altså Brumby. Hvordan kan du dog tillade dig at holde ferie
    Jeg håber det var en rigtig dejlig ferie og at du er kommet godt hjem igen. Kan godt forstå at du ikke vil skrive at du ikke er hjemme. ØV at der er nogen der udnytter det

Jeg laver et pitstop hos Hundeuld i morgen, så hvis der er andet der skal med, så er det bare om at råbe højt
    Expressen fortsætter så til dig på onsdag
    sed lige en PM med adressen hvor jeg skal aflevere den dyrebare leverance
    Jeg glæder mig vildt meget til at se det færdige resultat.
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Jeg er ved nr. 7 nu. Kan ikke forstå, at det går så hurtigt. Men jeg har ikke så meget tid lige i øjeblikket.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Jeg er ved nr. 7 nu. Kan ikke forstå, at det går så hurtigt. Men jeg har ikke så meget tid lige i øjeblikket.
    Hvor er det flot!! Du bruger bare den tid du synes du har.. lidt er også rigtig godt.. (selvom 7 ikke er lidt i min bog - men meget flot!)
    Venlig Hilsen Brumby
    Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...

Tilmeldingsdato
    12 Jun 2010
    Geografisk sted
    3000 Helsingør
    Sikke en dejlig tur jeg havde i dag
    Solen skinnede og jeg fik sørme også gaflet en ny kunde
    MEN det aller bedste var at aflevere garnet til kanten af tæppet(erne) til Brumby 1000 tak for kaffe og den hyggelige sludder
    Det er sundt at leve sjovt, men det er ikke sjovt at leve sundt

Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Citat Oprindeligt indsendt af bjergged Se meddelelser
    Sikke en dejlig tur jeg havde i dag
    Solen skinnede og jeg fik sørme også gaflet en ny kunde
    MEN det aller bedste var at aflevere garnet til kanten af tæppet(erne) til Brumby 1000 tak for kaffe og den hyggelige sludder
    Selv tak!! Det var fantastisk at du gad køre forbi.. mange tak!!

Har super meget lyst til at gå igang LIGE NU.. men må nok lige få lidt flere lapper ind, så tæppet kan blive helt...
    Venlig Hilsen Brumby

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Herligt når alt går op i en højer enhed
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af "Brumby" Se meddelelser
    Selv tak!! Det var fantastisk at du gad køre forbi.. mange tak!!

Har super meget lyst til at gå igang LIGE NU.. men må nok lige få lidt flere lapper ind, så tæppet kan blive helt...
    Jeg kan godt forstå at det kribler i fingerne efter at komme igang.
    det er jo spændende.
    Vil du gerne have at vi sender dem vi har indtil nu.? eller KAN du vente til juleferien, med at komme igang.

Tilmeldingsdato
    07 Jul 2009
    Geografisk sted
    4180 Sorø
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Jeg kan godt forstå at det kribler i fingerne efter at komme igang.
    det er jo spændende.
    Vil du gerne have at vi sender dem vi har indtil nu.? eller KAN du vente til juleferien, med at komme igang.
    Har svært ved at vente, må jeg indrømme.. særligt fordi jeg tror der bliver til mere end et tæppe... Og har faktisk næsten nok liggende lige nu til at kunne gå igang (har dog ikke lagt det op endnu - til at se hvorledes de flotte firkanter ser ud sammen)...

Men folk skal ikke bøvle med porto to gange, så jeg må nære mig...
    Venlig Hilsen Brumby

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •