Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 9 af 25 FørsteFørste ... 567891011121319 ... SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 246

Emner: Vi strikker Maja-sjalet sammen

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Der står "Maja sjal hjælp_NY" og det er den eneste, jeg har downloaded + jeg har den, du sendte til mig, Klasus.

Men jeg skal da gerne gå tilbage til besked nr. 1 og se, om der er en nyere én.

Jeg mener, at det er den samme, jeg allerede har downloaded til min computer. Jeg prøvede at gemme den igen og blev spurgt, om jeg ville overskrive den anden. Så detvære den samme.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Tilmeldingsdato
    28 Mar 2008
    Geografisk sted
    Århus
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Nu vil jeg gå ind og lægge 8-tabellen under min hovedpude for det er nu lykkedes mig flere gange at få 10 lange masker til sidst i en sektion Nå pyt jeg er alligevel blevet enig med mig selv om, at mit hjemmespundne garn er for tykt, så nu fortsætter jeg nok på den lyserøde "prøveklud" - hvor jeg heller ikke har kunnet tælle til 8 så der skal lige pilles en 1½ række op.

Ellers vil jeg meget gerne have lov til at rose jeres billeder - det ser sørme godt ud.

Strikkelene PAS PÅ - for mosterkoster har fundet en fejl i hjælpefilen - som ER rettet - Det er derfor Rita spørger om det nu er den nye version (den der hedder NY i enden) du anvender??
    Jeg havde også problemer, med at få det til at gå op, men kom i tanke om Anna Østergaards råd, om at bruge maskamarkører for hver 8., så nu har jeg da det problem mindre.

Jeg ved stadig ikke helt, om jeg er tilfreds med resultatet. Jeg synes lænkerne bliver noget løse, men jeg prøver lidt endnu.
    Venlig hilsen Tessie

klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Der står "Maja sjal hjælp_NY" og det er den eneste, jeg har downloaded + jeg har den, du sendte til mig, Klasus.

Men jeg skal da gerne gå tilbage til besked nr. 1 og se, om der er en nyere én.

Jeg mener, at det er den samme, jeg allerede har downloaded til min computer. Jeg prøvede at gemme den igen og blev spurgt, om jeg ville overskrive den anden. Så detvære den samme.
    Når den hedder NY í "enden" er det den rigtige

Ladysmor Gæst
    Tror det med at lænkerne er løse ændre sig når det færdige resultat er blevet vasket og spændet ud

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Nu forsøgte jeg mig igen med de samme lange masker og nu har jeg 7 og ikke 8 før første markør!! Jeg må have glemt 4 omslag.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Tilmeldingsdato
    14 Apr 2008
    Geografisk sted
    Silkeborg
    Citat Oprindeligt indsendt af Tessie Se meddelelser
    Jeg havde også problemer, med at få det til at gå op, men kom i tanke om Anna Østergaards råd, om at bruge maskamarkører for hver 8., så nu har jeg da det problem mindre.

Jeg ved stadig ikke helt, om jeg er tilfreds med resultatet. Jeg synes lænkerne bliver noget løse, men jeg prøver lidt endnu.

Den ide tager jeg lige til mig.. altså med at bruge maske markører for hver 8 maske... jeg er kommet til at skal lave 8 krydser i hvert felt, og det er lidt svært at overskue, om jeg har husket at få lavet omslag nok....

Skal nok prøve om jeg kan få lagt et billede ind... desværre så aner jeg ikke, hvor vores kamera befinder sig pt...

Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    4050 Skibby, Hornsherred
    Har strikket en del og pillet det hele op igen. De lange krydser blev ikke særlig pæne. Strikkede i Debbie Bliss baby cashmerino, som måske er lidt for tykt til dette projekt.
    Jeg lægger mønsteret lidt på is, for jeg er faktisk ikke så vild med at strikke det.
    Lavede et halstørklæde sidste år - i det samme mønster.
    Jeg er spændt på at se alle jeres projekter, men er ikke helt sikker på at jeg er med på denne udfordring - alligevel.
    hilsen mormorstrik
    x 5 børnebørn
    Min blog finder du vej til via min profil

Mosterkoster Gæst
    Jeg vil lige vise min begyndelse, som jeg er hoppet fra igen. Garnet var for tyndt og jeg lavede for mange fejl, så jeg er begyndt igen i et 6 trådet sokkegarn. Men jeg prøver nok igen når det andet er færdigt.
    Det kræver en del tid at strikke sjalet, for det tager tid at lave de lange masker.

Molly 021_640x480.jpg

Molly 022_640x480.jpg

Det er strikket i Noro strømpegarn på p. 4 1/2.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Ammie ...så er vi 2 ...jeg kan bare ikke få det til at virke ...er istedet i gang med et kalendertørklæde ...det kan jeg da finde ud af indtil nu ....

Tilmeldingsdato
    08 Feb 2009
    Geografisk sted
    6855 Outrup
    Annie og Githa

Jeg er bange for vi er tre der har lagt det mønster på is,men jeg prøver nok senere,for

det er da et flot mønster,men det bliver ikke pænt i det garn jeg har valgt....og så

alle fejlene....det er til at få røde knopper af.
    Knus fra
    Den strikke og hækleglade Morganza

Side 9 af 25 FørsteFørste ... 567891011121319 ... SidsteSidste

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •