Nej, hvor er de vidunderlige - dine farverige gnomer! Og også alle dine andre farverige ting.Tak for det hele!
|
Nej, hvor er de vidunderlige - dine farverige gnomer! Og også alle dine andre farverige ting.Tak for det hele!
Lis H.
Disse er bare nydelige.Å de står på listen min over ting jeg MÅ lage.
Tak, tak, tak Det er det mønster, hvor pengene er givet bedst ud. Absolut den ting, jeg har strikket flest af - efter sokker(ud af hovedet).
Strikke Marie
hej Strikke Marie
jeg har prøvet at strikke en af dine gnomer mit barnebarn er helt vild med den.
Synes ikke jeg er sluppet så godt fra den men den næste bliver nok pænere.
Knus Sannemor
undskyld de ligger på siden.
Hvor er de søde - skønne farver. De ligner da mine. Jeg har bare givet dem lidt talje og formet med tråd i en trekant fra bunden af kroppen til under armen - over til næste arm og tilbage til bunden af kroppen. Det er eneste forskel.
Jeg arbejder lidt i at lave en billedserie, da det er besværligt at forklare, men jeg har lige et fuldstændig andet projekt igang. det kommer senere.
Strikke Marie
tak skal du have jo jeg forstår godt hvad du mener prøer det på de næste de er skønne.
knus Sannemor
Strikke Marie,
Jeg har lige siddet og haft et pragtfuldt gensyn med dine skønne gnomer.
Og jeg var netop ovre i linket og se billederne af, hvordan du skaber de små størrelser. Du nævner et sted, om der er nogen, som har prøvet at strikke med tandstikkere, fordi pindene helst skal være meget tynde.
Så kom jeg til at tænke på, at jeg for længe siden købte et par fingerhandskepinde. De var godt nok i nr. 3.
Måske var det en idé - de fås ned til p. nr. 2, hvis det ikke er for tyk en pind? Der er flere her:
http://www.sommerfuglen.dk/shop/sear...erhandskepinde
men det bedste sæt er nok dette her:
http://www.sommerfuglen.dk/shop/knit...de-12436p.html
da det ser ud til, at det som sædvanlig er en pakke med 6 pinde i, hvis nu een af dem skulle knække ...!
Tak for den oplysning Strikketøsen. Jeg anede helt ærligt ikke der var noget, der hed handskepinde. Det vil jeg helt sikkert prøve. Har også haft brug for det til andet.
Strikke Marie
De er vildt søde.