Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 5 af 25 FørsteFørste 12345678915 ... SidsteSidste
Viser resultater 41 til 50 af 246

Emner: Vi strikker Maja-sjalet sammen

Ladysmor Gæst
    Hej alle!
    Jeg tænkter på om ikke man evt. kunne lave en låst tråd med det færdige resultat, dvs. når vi laver sådanne strik-sammen projekter, og så efterhånden at vi får vores sjaler eller hvad det kunne være vi strikker sammen færdig, og vi lægger et billede ind af det færdige resultat, så flyttes det over i den låste tråd, på den måde skal vi ikke se 30 -40 sider igennem for at se det færdige resultat, ved ikke lige om mit indlæg giver nogen mening, og ved også at det giver lidt mere arbejde til Hundeuld og Klasus, kunne også være sjovt at se de færdige stjernesjal i en låst tråd

klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ladysmor Se meddelelser
    Hej alle!
    Jeg tænkter på om ikke man evt. kunne lave en låst tråd med det færdige resultat, dvs. når vi laver sådanne strik-sammen projekter, og så efterhånden at vi får vores sjaler eller hvad det kunne være vi strikker sammen færdig, og vi lægger et billede ind af det færdige resultat, så flyttes det over i den låste tråd, på den måde skal vi ikke se 30 -40 sider igennem for at se det færdige resultat, ved ikke lige om mit indlæg giver nogen mening, og ved også at det giver lidt mere arbejde til Hundeuld og Klasus, kunne også være sjovt at se de færdige stjernesjal i en låst tråd
    Jeg kan godt se hvad du mener, men det giver alt for meget arbejde hvis vi skal til at flytte billeder/indlæg over i en låst tråd - beklager

I det her tilfælde vil der dog (formentlig om en 3-4 måneder) blive lavet en fil med billeder, garntype og pindestørrelse) som jeg sender til designeren som tak, og den fil vil jeg gerne uploade, men ellers må I altså bladre.

Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Jeg er altså ved at opgive ...problemet opstår med de lange masker ...jeg kan bare ikke finde ud af , at få det til at lykkes..

Ladysmor Gæst
    Nu prøver jeg at sætte et billede på, så nu håber jeg, at jeg har strikket det rigtigt tror de krydser bliver mere synlige når sjalet er vasket og spændt ud.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Citat Oprindeligt indsendt af githa Se meddelelser
    Jeg er altså ved at opgive ...problemet opstår med de lange masker ...jeg kan bare ikke finde ud af , at få det til at lykkes..
    Nej, Githa! Du må ikke give op! Du skal bare være stædig og blive ved. Det vil jeg gøre og jeg skal nok få det til at lykkes!!!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Tilmeldingsdato
    04 Apr 2009
    Geografisk sted
    7870 Roslev
    har også pillet op og strikket om 3-4 gange pga de der lange masker som bare drillede og så blev jeg enig med mig selv om, at lave noget andetmen nu pga af Klasus's billeder, kan jeg se hvad jeg har gjort forkert og så giver det mening, så jeg tror dælme jeg prøver igen da, så tak for vejledningen
    Ha' en go' dag
    /NInse

haledyr Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ladysmor Se meddelelser
    Hej alle!
    Det kunne vi godt gøre uden at flytte rundt. Simpelt hen ved at vi hver laver en enkelt post i samme tråd med billede af resultatet. :)

haledyr Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Ninse Se meddelelser
    har også pillet op og strikket om 3-4 gange pga de der lange masker som bare drillede og så blev jeg enig med mig selv om, at lave noget andetmen nu pga af Klasus's billeder, kan jeg se hvad jeg har gjort forkert og så giver det mening, så jeg tror dælme jeg prøver igen da, så tak for vejledningen
    Jeg har også pillet op mange gange, men nu kører det. Jeg kan mønsteret udenad nu.

Jeg siger også mange tak for hjælpen til Klausus - jeg havde aldrig fundet ud af de lange masker uden din vejledning.

Ladysmor Gæst
    haledyr, det har jeg også tænkt på, og så holde det vi vil skrive i denne her tråd, så det må komme an på en prøve

Tilmeldingsdato
    13 Feb 2007
    Geografisk sted
    dalby , 4690 haslev
    Strikkelene...jeg forsøger ... men der går hele tiden koks i det såsnart jeg når til de lange masker...

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •