Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 40 af 41 FørsteFørste ... 102030363738394041 SidsteSidste
Viser resultater 391 til 400 af 401

Emner: Victorian Lace Sjals-KAL! - Parat, Start, Strik ........

Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Ny udfordring:
    http://www.elann.com/ShowFreePattern.asp?Id=101024

God fornøjelse.
    Strikke Marie

Tilmeldingsdato
    21 Jun 2008
    Geografisk sted
    lyngerup i jægerspris 3630
    hold da helt op hvor ser det lækkert ud.
    meen mig og engelsk, er ikke så godt.

det er ellers lige mig med noget over hovedet, så bliver det da hvor det skal være.

tak for kikket
    kinoll

lis ai Gæst
    Fantastisk link. Det kunne jeg godt finde på at strikke.
    Tak for linket StrikkeMarie

johnna Gæst
    Det ville også lige være mig med sådanne et sjal
    man har vel lov at drømme ? ikke

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Ikke flere udfordringer til mig lige nu, tak!

Jeg har lige måttet pille et halstørklæde op, fordi jeg fik lavet en fejl, jeg ikke kunne rette. Og nu er garnet selvfølgelig gået godt og grundigt i kludder. Så der går noget tid, før jeg får reddet det ud igen.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

strikketøsen Gæst
    Strikke Marie,

Sjalet du har lagt link til er utrolig flot, men æh ..... det oprindelige victorian lace sjal, som jeg også begyndte på i denne tråd - det har et liv som UFO og det bliver det ved med lidt endnu.

Jeg er netop ved at strømpe nr. 8 (altså af i alt 4 par) færdig. De 2 par er i dag sendt som julegave til min veninde (som nu er på vej hjem fra New Zealand) i England. Og når den 8. sok er færdig, skal de sidste 2 par ned til min søster i Australien (hun er heller ikke hjemme, men ferierer i Malaysia hos svigerforældrene p.t.).

Og når den 8. sok er færdig, skal jeg i gang med at

2 kjoler og 2 styks cardigan
    til det lille barnebarn i Australien ....

Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Hej Strikketøsen.
    Ha, ha...........du er ikke alene, men min UFO ligger fremme, så jeg kan kigge lidt på den og mærke det vamsede garn. Jeg endte med at pille hele vine lace borten op, skønt jeg næsten var færdig, da jeg syntes den var grim og forkert. Jeg har senere strikket Ishbel - også med en vine lace bort til sidst, og det gik ok, så det SKAL kunne lade sig gøre.
    Den anden dag var jeg fristet til at pille det hele op og strikke et af de andre, der har været vist herinde (kan ikke huske hvem, der havde strikket det, men det var i Incawool fra Hjertegarn) Synes dog bare at det første mønster er så flot, og I Guder al den tid og tankearbejde, der er brugt på det sjal................så det ligger lige lidt endnu. Ja, jeg har lige rundet gnom nr. 100, og laver andet småarbejde med nålepuder m.m. Må tage billeder en dag, men her er lidt travlt. Man kan følge lidt med på bloggen.

Du er godt nok flittig. Jeg får helt sved på panden i denne ellers så kolde tid. Der må være mange, der er glade for dig i disse dage.
    Rigtig godt nytår.
    Hilsen Strikke Marie

strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikke Marie Se meddelelser
    Hej Strikketøsen.
    Ha, ha...........du er ikke alene, men min UFO ligger fremme, så jeg kan kigge lidt på den og mærke det vamsede garn. Jeg endte med at pille hele vine lace borten op, skønt jeg næsten var færdig, da jeg syntes den var grim og forkert. Jeg har senere strikket Ishbel - også med en vine lace bort til sidst, og det gik ok, så det SKAL kunne lade sig gøre.
    Den anden dag var jeg fristet til at pille det hele op og strikke et af de andre, der har været vist herinde (kan ikke huske hvem, der havde strikket det, men det var i Incawool fra Hjertegarn) Synes dog bare at det første mønster er så flot, og I Guder al den tid og tankearbejde, der er brugt på det sjal................så det ligger lige lidt endnu. Ja, jeg har lige rundet gnom nr. 100, og laver andet småarbejde med nålepuder m.m. Må tage billeder en dag, men her er lidt travlt. Man kan følge lidt med på bloggen.

Du er godt nok flittig. Jeg får helt sved på panden i denne ellers så kolde tid. Der må være mange, der er glade for dig i disse dage.
    Rigtig godt nytår.
    Hilsen Strikke Marie
    Åh hvor er jeg glad for, at jeg ikke er alene om det med UFO'en ....!
    Indtil videre har jeg jo bare strikket de (næsten) 4 par strømper - men jeg strikker jo meget langsomt og mit højre håndled har det med at brokke sig ind i mellem.

Gnom nr. 100 er til gengæld flot - og så har jeg jo set de øvrige sjaler, du har strikket - smukke er de!

sannemor Gæst

Smiler Kan jeg nå at være med??

Hej
    vil høre om jeg kan nå at være med i strik alongen.?
    Knus sanne

strikketøsen Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af sannemor Se meddelelser
    Hej
    vil høre om jeg kan nå at være med i strik alongen.?
    Knus sanne
    sannemor,

Uha - denne strik along blev startet for meget længe siden ...
    Det er derfor, at det er så , at jeg ikke selv er færdig med det sjal for længst!

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •