Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emner: Strikket heldragt - opskrift søges

hellemortiltre Gæst
    Nujj, den heldragt kunne min datter sagtens synes var det største hit.. Desværre er det nok ikke emns hun er lille jeg får den strikket, for jeg skal lige lære at strikke først, hihi..
    Strikkede et par strømper for 6 år siden, men har ikke rørt strikkepindende siden. Er lige gået i gang med et par strømper str. 20 til min datter på 9 måneder.

6 år er lang tid uden strikkepinde, men tiden er gået hurtigt, da årsagen til mit glimrende fravær er mine trillinger, 2 drenge og en pige, der blev født 2003

Tilmeldingsdato
    02 Nov 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Citat Oprindeligt indsendt af supersine669 Se meddelelser
    Jeg har opskrift på surprice jakcet på dansk. Men ved ikke det med at "forlænge" opskriften.

Har også fået nogle baby strik hos en anden søde Rokker. Tjekker det senere.
    Vil rigtig se din opskrift på surprise jacket. Jeg synes det er en rigtig fin detalje. Måske kan jeg selv hitte ud af at forlænge opskriften. Er opskriften til børn?

Hvis du har den digitalt - er min mail Klasus: Mailadresse fjernet - brug pb i stedet for at undgå spam

Tak for de mange tilbagemeldinger...
    Sidst redigeret af klasus : 11-11-2009 kl. 07:04

Tilmeldingsdato
    07 Jan 2007
    Geografisk sted
    6400 Sønderborg
    GISP GISP - tog jeg fejl, eller VAR det trillinger, du fik???

GODT GÅET, hellemortiltre

Citat Oprindeligt indsendt af hellemortiltre Se meddelelser
    Nujj, den heldragt kunne min datter sagtens synes var det største hit.. Desværre er det nok ikke emns hun er lille jeg får den strikket, for jeg skal lige lære at strikke først, hihi..
    Strikkede et par strømper for 6 år siden, men har ikke rørt strikkepindende siden. Er lige gået i gang med et par strømper str. 20 til min datter på 9 måneder.

6 år er lang tid uden strikkepinde, men tiden er gået hurtigt, da årsagen til mit glimrende fravær er mine trillinger, 2 drenge og en pige, der blev født 2003
    supersine669

carpe diem

Tilmeldingsdato
    02 Nov 2007
    Geografisk sted
    Odense

baby surprise

Tak for opskriften på baby surprise jacket - kunne google mig til, at den er lidt af en legende... Ved du om størrelsen er baby (helt lille)... Og har du evt. nogen anelse om, hvor meget man skal forøge for at få str 9-12 mdr. Jeg vil straks ud at købe garn i dag... Hvor jeg glæder mig til at se det færdige resultat...
    Herligt med så venligt og hjælpsomt et forum.

DBH
    Rikke

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •