Aaaaaavs den bliver nok svær at redde..![]()
![]() |
![]() |
|
Aaaaaavs den bliver nok svær at redde..![]()
Sidst redigeret af hundeuld : 05-10-2009 kl. 18:51
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Prøv at se på denne blog.
Har ikke selv prøvet, men hørt til skulle være godt.
http://www.piavedsted.blogspot.com/
Jeg har også kun hørt godt om de der Dr. Beckmanns klude, men jeg ingen ide om hvor de købes henne
Venlig Hilsen Brumby
Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...
Venlig Hilsen Brumby
Intet håndarbejde må være perfekt - lav altid een fejl... Så man kan se at det er håndarbejde...
Æv æv. Jeg har forleden vasket al min datter lyserøde og en del af det blev sært blåt bagefter :( Så jeg føler med dig.
Zuzzan
Har du prøvet at lægge tæppet i sødmælk det kan nogle gange trække noget at den forkerte farve ud igen.Men set ud fra de første tilbagemeldinger der er sent til dig er det lidt længe siden det er sket og om det duer nu ved jeg ikke, jeg har kun erfaringer med sådanne ting når det stadig var vådt, men jeg tror ikke der sker noget ved at prøve det. Held og lykke.
Kendte ikke det trick.. men skal forsøge at huske det.. til hvis det (gud forbyde det) sker en anden gang...
Der er tale om at vi smider det ud og køber ind til at jeg syer et nyt....
Venlig Hilsen Brumby