Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 38 af 41 FørsteFørste ... 818283435363738394041 SidsteSidste
Viser resultater 371 til 380 af 401

Emner: Victorian Lace Sjals-KAL! - Parat, Start, Strik ........

olde66 Gæst

Super flot sjal og en skøn kant

lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Mosterkoster Se meddelelser
    øj det er flot, men hvordan har du lavet kanten? spørger jeg, for måske var det noget jeg burde vide.
    Jeg har "snuppet" lidt af kanten fra Super Karla sjalet. Så efter at have strikket mini vine lace sidste p fra retten lod jeg maskerne sidde på p 8 og fortsatte med en rundp 5 at samle m op på den øverste kant og strikke 3p r med 2m i sidste m på alle 3 p og lukke af fra retsiden og derefter fortsætte mønster fra super karla med p 5 over maskerne, der sad tilbage på rundp. 8
    Hvis du vil ha diagrammet fra kanten kan du sende din mail til mig.

Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    4340 Tølløse
    En lille opfordring.

Kunne man ikke samle alle rettelser i en tråd?
    Det kan godt være at min opskrift er rettet til da jeg har fået den tilsendt efter start, men det ville være rart ikke at skulle igennem x antal sider for at se om det passer.

Hvis der ikke er nogle der gider arbejdet vil jeg godt prøve så vidt muligt at samle op på det, men det bliver så ikke gjort i et hug.

Marie

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Det var da en smart ide, Lis Ai! Det bliver et lidt anderledes sjal, når du bruger kanten fra Super Karla'en. Det glæder jeg mig til at se.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

lis ai Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
    Det var da en smart ide, Lis Ai! Det bliver et lidt anderledes sjal, når du bruger kanten fra Super Karla'en. Det glæder jeg mig til at se.
    Tak Strikkelene. Billedet ligger på side 37

klasus Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af loerup Se meddelelser
    En lille opfordring.

Kunne man ikke samle alle rettelser i en tråd?
    Det kan godt være at min opskrift er rettet til da jeg har fået den tilsendt efter start, men det ville være rart ikke at skulle igennem x antal sider for at se om det passer.

Hvis der ikke er nogle der gider arbejdet vil jeg godt prøve så vidt muligt at samle op på det, men det bliver så ikke gjort i et hug.

Marie
    Rettelserne, som jeg har noteret mig, ligger samlet i indlæg 346 i denne tråd, som svar på dit tidligere spørgmål.

Tilmeldingsdato
    15 May 2007
    Geografisk sted
    4340 Tølløse
    Citat Oprindeligt indsendt af klasus Se meddelelser
    Rettelserne, som jeg har noteret mig, ligger samlet i indlæg 346 i denne tråd, som svar på dit tidligere spørgmål.
    Mange tak

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Citat Oprindeligt indsendt af lis ai Se meddelelser
    Ja så er "dyret" spændt op; Men ak og ve bordet er næsten for lille.
    Nå, det var dette her sjal, du mente, Lis Ai!

Ja, den kant passer flot til sjalet!
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Tilmeldingsdato
    19 Jul 2008
    Geografisk sted
    6091 Bjert
    Så blev jeg færdig!

Nu står den på varmestuestrik, som jeg synes, jeg har svigtet længe. Der er en damebluse, der lige mangler at få hæftet tråde. Og så skal der strikkes sokker af alt det strømpegarn, der heldigvis ligger og fylder op.

Jette

Mosterkoster Gæst
    Jeg vil lige høre jer om mini vine længden? Hvor langt er jeres mini vine fra horseshoe til I begynder på at lukke af?
    Jeg spørger fordi mit sjal efterhånden er MEGET stort og jeg tror jeg skal til at lukke af, selvom jeg har 2 1/2 nøgle endnu. Min løbelængde er også på 100 m eller mere, så derfor er jeg interesseret i målet på jeres. Jeg kan nok ikke blokke så meget ud på mit, da det ikke er ren uld.

Håber at I forstod noget af det.

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •