nej den er på størrelse med en stor tekop Jeg har købt den hos ulla påske Hun har en netbutik du søger bare på hendes navn så kommer den frem![]()
|
|
|
nej den er på størrelse med en stor tekop Jeg har købt den hos ulla påske Hun har en netbutik du søger bare på hendes navn så kommer den frem![]()
Det var da nogle vældige fine og et hyggeligt nissepar![]()
Spelsauen
varmestuestrikker
Jannie hatten af for dig, du er da bare kreativ og dygtig, super flotte ting du har lavet.![]()
Mvh. Marianne
Jeg har været på Ullas hjemmeside. Der er godt nok potter til nisser.
Jeg kom sådan til at grine, fordi de ligner lidt et tekrus jeg havde i keramik.
Så kom jeg til at tænke på at hvis jeg skulle drikke af det næste gang, ville jeg nok lige kigge en ekstra gang for at se , at nissen ikke havde efterladt noget i det.![]()
Dine nisser er altså lige til at blive i godt humør af at se på![]()
Det er nogle flotte nisser/trolde du har lavet, det toilet skilt hvor han holder sig for næsen, er bare rigtig godt.![]()
jannie jeg beundrer altså dine nisser og især ham der holder for næsen , men jeg forstår ikke hvordan du får så fine fingre , har du en hånd du syeer over eller er det bare dit kunstværk
Anna
Jeg former dem i ståltråd og så kommer jeg uld over dem og til sidst kommer jeg strømpen på og syr fingrene så alt er lavet i hånden![]()
Aj en herlig pottenisse![]()
og Julemor