God ide, Nette. Du bliver bare ved med at få en masse gode ideer.
Printable View
God ide, Nette. Du bliver bare ved med at få en masse gode ideer.
*107*Det er sjovt at se alt det de bliver ud af lapperne. Sikke et stort arbejde der bliver lagt i det
Nette rigtig gode ideer..*107*
Jeg fik lige et flip i dag et rum pandebåndVedhæftet fil 61706 af 4 lappper og et par blomster
Den er sjov, Hundeuld og sikkert også god og varm.
Mange tak for de rosende ord.(R) jeg er jo blevet indfanget af firkanterne, hentede en sæk fuld hos helvig i onsdags så der er lidt at vælge i....
og ideer er der mange af i hovedet endnu..... synes faktisk det er (qwe sjovt og jeg har sat mig et antal jeg vil nå inden jul,
Ja endelig alt det du har lyst...
Jeg blev betroet nogle lapper den anden dag, hvor vi hos Helvig hæftede tusinde ender. Der er blevet 3 halstørklæder ud af 90 lapper.
Mon ikke jeg får nogle flere, når jeg møder Helvig i ugen, der kommer?
Hilsen Gurli A
Festlige farverige sager! : )
Så fik jeg lappet 19 firkanter sammen til 4 huer, lidt forskellig str.
Vedhæftet fil 61744
449
Hvor er i flittige, nu er mange af jer på denne webside http://www.familiejournal.dk/Om-os/S...galleryviewtop
og Familie jorunalen skulle have en artikel om lapperne i denne uge, jeg har dog ikke kigget det igennem fordi jeg ikke har været i byen endnu *120*.
Nettestrik, sikke nogle fine huer ((O))
Nu blev det til Dame halstørklæde og pandebånd jeg fik lavet af firkanterne., dejlige varme farver synes jeg.
Vedhæftet fil 61758
488
Man kan sørma se du har haft mange at vælge imellem, dejlig farve sammensætning (qwe
Søde ting, I har lavet.
Artiklen burde hedde: "Lapper der luner" (istedet for Tæpper der luner), da nogle af lapperne bliver til andet end tæpper.
Ja, der er mange firkanter endnu, ........... sjovt at se hvor forskellig de er lavet, alle slags garn
Farverigt halstørklæde, den har jeg promeneret med i formiddags, fik positiv respons fra mange i kvickly...((O))synes også selv den er skøn.
2 (qwe bløde halsedisser, var heldig sidste uge, under sorteringen hos Helvig at finde dem, det ene er sikkert mohair garn
Vedhæftet fil 61833
Vedhæftet fil 61834
521
*213**213*
Det er da helt vildt som der bliver lappet i det ganske danske land *107*
Rigtig godt Nette..
Vi har fået en lille kasse med bomuldslapper billed kommer senere..
Denne pige spencer kjolestr. ca 8 år har drillet mig lidt, men nu er den færdig. det er en blanding af hæklede og strikkede firkanter,30 firkanter ikke alle har målet 10 x 10 cm, men i nederdelen passer det jo også fint sådan her, det er alle bomulds garn, dog forskelligt tykkelse. jo, det er sjovt og en udfordring ,at sætte dem sammen
Vedhæftet fil 61875
Vedhæftet fil 61876
ja badeværelset var det eneste sted der var lys nok idag, en rigtigt efterårsdag, mørke . blæst regn og rusk godt med
strikketøj og brændeovn.((O))
551
Holy maccaroni *213*
Den er da bare for sej (bdk (bdk (bdk
Det er en SUPER ide du har fået der ((O))
Hold da op, den er flot.
Den skal nok bringe glæde, der hvor den havner.
Du har fået lavet rigtig mange flotte ting af lapperne *107*
Den er godt nok flot
(qwe kreativitet der lægges for dagen.
Spenceren er er rigtig fin.(39)
Den spencer er (qwe sød og flot.
For hulen da også Nette *107*hvor er den god...*107*
ej, hvor er den altså bare sød sikke en god ide :-)
jamen nette dog der er da gået en designer tabt i dig , den kjole er da skøn
Anna
Så blev der lige endnu et rumpandebånd færdig også..Vedhæftet fil 61899
Så kom der en pakke med flere lapper til os alle i bomuldsgarn og alle ensVedhæftet fil 61900, de er nu efterladt i København ved gruppen der, lad os se om der er nogen der kan lave noget sjovt af dem (awd
Ja, Hundeuld! Nogle gode sommerlappeting.
3 halstørklæder blev færdig, sat sammen på forskellig måder
Vedhæftet fil 61919
Vedhæftet fil 61920
Vedhæftet fil 61921
Vedhæftet fil 61922
fra venstre, den er hæklet sammen, og firkanterne er foldet en gang,midten er hæklet sammen en tråd fra start til slut(,den var faktisk rigtig sjov at lave). det vil sige nogle gange km et tilbage stykke, den til højre var der ikke hæftet ender på firkanterne så de er brugt til at sy sammen med, derefter hæklet en kant udenom.
615
Det ser godt ud, Nette.