så skulle der være billeder af min taske
Vedhæftet fil 23005 inden vask
Vedhæftet fil 23006 efter 2 gange vask
Printable View
så skulle der være billeder af min taske
Vedhæftet fil 23005 inden vask
Vedhæftet fil 23006 efter 2 gange vask
Nattroldens taske
Flotte tasker: Johnna & Nattrolden ! *198*(Efterårs- og forårsfarver (k)).
Så er det opsamlingstid igen på vores taske-KAL. *204*
Liste over færdig taske med billede:
1. Mosterkoster
2. Galleri
3. Vandhunden
4. agro
5. Inka56
6. Enelvest
7. minniesmor
8. Anne-Marie
9. Anna Østergaard
10. Kinoll
11. jannie
12. Canterbury
13. Strikketøsen
14. anneberg
15. Nattrolden
16. Johnna
(reserve: 21. Wendi)
((O))
Liste over kommende taskebilleder fra:
18. Jane64 (taske afventer valkning)
8. SanneG
10. Amanda-m
15. Futte
(asf)
Vi skal snart være færdige, så vi kan lave en lille rask afstemning.
I hører nærmere om et par dage. (k)
så er jane 64's taske i maskine Spændende at få den ud og sætte billedet ind Kommer her i formiddag*120*
Her er så Jane64's valket taske Jeg havde godt nok også taget et før vask men det er ikke blevet godt Nu står den til tørre fyldt med aviser for at kunne holde formen
(a)
Jeg prøver lige at lægge billedet af Johnnas færdige taske ind igen:
Håber det bliver muligt at få det op i størrelse, når man dobbeltklikker. Dog må jeg indrømme, at selvom KB-størrelsen nu ligger lige under de 50kb, så ser billedet ret lille ud i Paint!
Men nu prøver jeg alligevel:
Vedhæftet fil 23041
Det virkede alligevel ikke. Aner ikke, hvad der er galt.
Så er det opsamlingstid igen:
Liste over færdig taske med billede:
1. Mosterkoster
2. Galleri3. Vandhunden
4. agro
5. Inka56
6. Enelvest
7. minniesmor
8. Anne-Marie
9. Anna Østergaard
10. Kinoll
11. jannie
12. Canterbury
13. Strikketøsen
14. anneberg
15. Nattrolden
16. Johnna
17. Jane64
(Reserve: 21. Wendi)
Der mangler nu taskebilleder fra:
8. SanneG
10. Amanda-m
15. Futte
(asf)
Jeg har i går sendt en PB til de resterende taskestrikkere. Nu afventer jeg at høre nærmere fra dem. Hvis jeg ikke har hørt noget inden fredag, må arbejdet med afstemningen sættes igang uden disse tasker. *141*
Jeg har hørt fra amanda-m, som der er kommet en del i vejen for, så vi skal ikke vente på taskebillede.
Så mangler vi at høre fra:
8. SanneG
15. Futte
(asf)
Hvis jeg ikke har hørt noget inden fredag, må arbejdet med afstemningen sættes igang uden disse tasker.
I øvrigt betyder det, at amanda-m ikke er med i afstemningen, at vores reserve: Wendi indtræder i afstemningen!
Jeg skal ud at købe strikkepinde str. 7 i dag. Og så vil jeg prøve at strikke mig en taske (kan godt gøre det samtidig med sjalerne, jeg også skal strikke). Mon det gør noget, at jeg strikker bunden lidt tættere (pind 7) og resten af tasken på rundpind nr. 9 (den har jeg)? Eller bliver det for "bøvlet", når jeg bagefter skal valke/filte tasken? Garnet er til pind 5 - 5½.
(H)Strikkelene,
Det tror jeg sagtens du kan gøre - jeg valgte selv pinde 5 og 5½ til bunden og så pinde 6 til resten af tasken. ((O))
Faktisk mener jeg, at der er frit slag på "alle pindestørrelser" fra 3 til 9. Der er ingen regler - bortset fra at pindestørrelsen og garntykkelsen selvfølgelig får indflydelse på det færdige resultat! (k)
Tak Strikketøsen!
Jeg ved jo godt, at tasken skal strikkes med store, løse masker og den skal strikkes meget stor, da den jo krymper, når den bliver filtet/valket. Jeg vil bare lige så stille gå igang med den og jeg ved ikke nøjagtig, hvornår jeg får den færdig. Den bliver nok rund.
Jeg startede også så småt på tasken i går.
Havde lover mig selv, at når dysten Norge/Danmark var færdig, skulle jeg prøve at lave mig sådan en taske.
Rigtig god fornøjelse til dig Strikkelene.
Tak Tina!
Også god taskestrikkearbejdslyst til dig!
Min bliver stribet i 6 farver (1 af farverne har jeg 2 nøgler af og har tænkt, at bruge det ene nøgle i bunden). Og så vil jeg nok lave en strikkelise strikket snor, at bruge til tasken. Så strikker jeg bare huller for oven i tasken. Så kan den blive til en rund skuldertaske à la lille køjesæk.
(H) igen tina !
det første skriv (ovenover) sagde den error til, så derfor for du så lige ( kan jeg se nu) både første og andet skriv!
så er det da ikke lige til, at overse VEL ?
hul i hue´n hvor er det bare godt ((O))
du lige gi´r dig selv tid til en ny taske ind imellem alle
huerne til varmestuen.
ih hvor er jeg (qwe spændt på,
at se din nye taske og hvilken en/ flere farver du har valgt.
jeg ønsker dig rigtig go´strikketaskefornøjelseslyst.
Jeg er også spændt på min! Men jeg skal lige starte på den først. Og jeg strikker den ud-i-et, så jeg hverken skal sy eller hækle noget sammen bagefter.
Jeg vil nok kun bruge opskriften til at sikre, at bunden bliver stor nok - at jeg får taget masker nok ud.
Min taske skal være rød. Elsker den farve (6)
Jeg strikke bare som der står i opskriften ell. næsten da.
Er jo ikke nogen ørn ud i strikkerier (R)
Men jeg har også lige sluppet min dankort løs hos Impaz - de har jo en masse gode tilbud.
Jeg bestilte noget alpaka i støvet grøn. Og hvis den 1. taske her bliver god, så tror jeg jeg skal strikke mig en mere, måske bare en anden model.
Tak tak kinoll *153*