Syntes det er et godt forslag og med et godt og længe kig på fotoet kan man jo se mønstrene der er brugt ;-)))
Lidt tidskrævende men den tid der ikke strikkes kan omsættes til lækkert garn.
Printable View
En på på Kreativsiden har lagt Kalenderhalstørklædet ud som dounload,
det er så den fra 2009.
Her er linket så blevet slettet af Rokken,hvilket er helt ok med mig.(awd
man må ikke videregive links på noget der er copyright på.(n)
Hvis du downloaded den på din pc kunne du jo låne den ud til alle andre
HOV (n)her opforder vi ikke til at overtræde nogens rettigheder (awdfor så kan vi jo heller ikke kræve vores rettigheder overholdt..
Selvfølgelig skal man ikke overtræde nogens rettigheder og igen... Ved man præcist hvor længe man kan påberåbe sig copyright-rettigheder ?
Jeg ved sådan noget som et patent på et produkt man opfinder løber en årrække og derefter må alle bruge ideen som deres. Men ved ikke hvordan det er i forhold til sådan noget som det her ? Er det "for altid" der er copyright på sådan noget ?
For altid og når vedkommende dør så overtager slægninge, så bare lad være det er for dyrt at blive slæbt igennem lov junglen.(awd
OK. Jamen vidste ikke noget om det. Kender kun til det med patenter qua mit arbejde og min fars virksomhed ;-)
[QUOTE=Birgitma;253255]Hi hi, ja også mig. Men jeg synes, at det lyder som en rigtig god idé, at lave sin egen version. For jeg synes godt nok, at de minder rigtigt meget om hinanden de der tørklæder.
Og selvom jeg ikke selv kan strikke, så tror jeg egentlig, at det er rimeligt let at gennemskue tørklædet selv. Eller ihvertfald lade sig inspirere af det.
Via Ravelry har jeg fundet dette adventskalendersjal
http://echnatons-elite.de/test/kalender06-01.htm