Rigtig god dag. Jeg kan kun sige som de andre: Jeg håber vejret er med jer, og at I husker at tage masser af billeder :)
Printable View
Rigtig god dag. Jeg kan kun sige som de andre: Jeg håber vejret er med jer, og at I husker at tage masser af billeder :)
Håber i alle får en fantastisk hyggelig spindedag(H)ka se vejret er med jer
..husk billeder *141*
Vi har haft et forygende godt vejr og endnu mere forygen dejlig spindedag TAK *131* Zep for husly flot frokost bord med diverse lækkerier...og Viktoria TAK for den flotte fødslesdag lagkage og Zep for den flotte buket som nu står her på værelset og lyse op.
Og i dejlige spinde piger der virkelig gik til den..i er bare (qwe
Billeder dem må i lige vente lidt med ; men mon ikke nogen af de andre får lagt nogen ind af denne herlige dag som vi afsluttede ved Fredsminde for at hente garn til diverse og Jens fandt lige noget garn han kunne bruge til et par strømper(Å)OK jeg fandt også noget til mig selv, så nu kan Haven vel strikke et par til mig og jeg et par til ham*120*
Det lyder da som en udmærket arbejsfordeling Hundeuld *120*
Når jeg lige har fået sovet nogle timer og sendt børn i skole imorgen, så skal jeg nok sætte billeder ind fra denne helt forrygende og berigende spindedag! Tusind tusind tak for alt (z) Selv fødselsdagsangen er nu forstummet *120*
Ok lige et enkelt, mens jeg sidder og tager mig sammen til at få mig et stykke brød ((O))
tak til Spelsauen og Nugga, bybeckmann, Hundeuld - og selvfølgelig især Zep, som lagde hus og have til - for en hyggelig spindedag (qwe
har også taget fotos
de kommer (z)
Hæ hæ, jamen det lyder da som en HELT rimelig arbejdsfordeling, Hundeuld *120*
Hi hi hi, Zep, nu kan jeg godt se, at det der står spændt fast på bordet nok er et eller andet til at karte uld med. Men ved første øjekast, så lignede det et gammelt kasseapperat *120*
Nå nå, Zep tager entré for at man kan komme ind i hendes fine spinde-have *120*
Dén idé kunne du da godt have kommet med igår Bubbihund *120**120**120*
Nu får I så lige et enkelt billed mere af "hendesæl" med sammenknebne øjne i den strålende forårssol - vejret har været upåklageligt! Og så er det ellers slut med at være aktiv for idag. Men jeg har lovet at skrive, at fredsminde huskede både sig selv, mobilen adressen OG spinderokken ((O)) Og resten må komme imorgen. Kartemaskinen var iø lidt af en opgave at få spændt på et eller andet *120* Spelsauen blev sendt på videre færd på vores dejlige knlippeknold, sammen med Hugga, efter at pigerne var blevet færdige med at kæle Nugga og Spelsauen, gemalen og jeg fik os en ekstra kaffetår. Som sagt en minderig, skøn dag *101*
Damn!!! (Å) - Ja, jeg kan godt se, at jeg var for langsom dér *120*
Og nu bevæger jeg mig faretruende tæt på grænsen til mobning *131*...men når du skriver:
Hæ hæ hæ, så ser jeg billeder for mit indre øje, at de også kælede Spelsauen. Hi hi hi...dét må da have været hyggeligt *120*
Gudskelov regner jeg med, at du ved, at det er kærligt ment *131*
*120**120* Du kan være ganske rolig kære Bubbihund. Hvis du spørger fredsminde, så vil hun sikkert gerne skrive under på, at jeg overgår dig med længder (R) Men vi laver kun sjov med folk, vi godt kan lide, har jeg ikke ret? ((O)) Nu skal jeg lige have fundet det gear, som får pigerne godt i skole her til morgen. Og SÅ får I kun fred for mig idag og imorgen, når jeg kryber i skyggen med rokken eller pakker den del af haven, som gerne vil med Haven hjem til Sjælland (H)