Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 12 af 19 FørsteFørste ... 28910111213141516 ... SidsteSidste
Viser resultater 111 til 120 af 186

Emner: Sjal - vi strikker sammen nr 1

Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    viby sj
    Citat Oprindeligt indsendt af Else M Se meddelelser
    Ja så blev jeg færdig igår aftes,men nu er så problemet med at få det spændt ud,for gulvet kan jeg godt glemme siger mopserne-har prøvet,men kors for en forestilling

Så nu prøver jeg lige noget andet.
    glæder mig til at høre hvordan du får det spændt ud, for jeg har samme problem.3 hunde OG 5 katte
    kan ikke rigtig bruge sengen, da det er en vandseng
    hilsen Tina

hvad skal jeg nu finde på

ingeborg Gæst
    Jeg er også spændt på hvilken løsning du fandt frem til Else M.

Mine katte er kommet over det stadie, hvor det er sjovt at klatre op i tøjet på tørresnoren.
    Så jeg har overvejet at spænde sjalet ud på er vattæppe og hænge det op på tørresnoren. Men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre.

Men da jeg har ikke strikket siden i onsdags, bliver det ikke i dag.

Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Læg et tæppe eller håndklæder ud på græsset en lun dag. Spænd det op derude, og det er hurtigt tørt.
    Men selvfølgelig - der skal holdes øje med fuglene, der bygger rede for tiden, så jeg ved ikke hvad der er værst: mopser, katte eller fugle. Det er ikke nemt at strikke med dyr i huset.
    Strikke Marie

Mosterkoster Gæst
    Ja jeg er også spændt på hvad du fandt frem til, for jeg skal også til at blokke ud, og jeg har ikke gulvplads nok og en kat der så mener, at det der er tilbage er hendes.

Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Nu tror jeg den er der-den helt rigtige løsning til alle os med de kære og dejlige husdyr/og dem i haven.

Jeg havde min bedre halvdel ude og købe tre stk. lange lister i går eftermiddags.

Og nu har jeg sat små stifter md 1cm. mellemrum på den ene liste

Den lægger jeg så fladt ned på fliserne og lægger så en liste i hver ende af denne,og sømmer dem fast-og samler så disse to i den anden ende,så det hele danner en trekant.

På den øverste liste med stifterne-skal så det øverste af sjalet så spændes på-så det bliver helt lige,og skal så lige til at finde ud af resten af eksperimentet-vender tilbage når det er klaret - og forklarer mere.
    Og ja billeder ja jeg ved,men det er kun lykkes mig,og få et eneste herind på Rokken,men skal nok prøve ihærdigt
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

Mosterkoster Gæst
    Genialt ElseM, Den er solgt på stedet.
    Jeg har lige strikket 5 p. baglæns, så nu er jeg på p. 126 i diagrammet på nr. 2 sjal.
    lægger billede ind når det er helt færdigt.

Tilmeldingsdato
    11 Jan 2008
    Geografisk sted
    Nordjylland
    Så er listerne sat sammen,men det blev med skruer,så alle dele kan rotere rundt som jeg selv vil.
    Og spidsen i trekanten er sat sammen med to smarte fyrer der hedder limklemmer,som jag fandt på Farmands værksted,og det er nu mine

De er bare helt rigtige til det her,for jeg kan på den måde lave trekanten så lille eller stor -jeg selv vil have den

Hele toplisten har fået stifter hele vejen med ca. 1 cm. mellemrum-og så skete der det at jeg slap op,og skal have købt flere imorgen

Så fortsætter imorgen,og glæder mig da til at få den afprøvet,og godt UllaP har tilbudt at hjælpe med de forbistrede billeder

Så hammer videre imorgen-og håber at kunne vise den den frem ud på eftermiddagen-måske,hvis alt går planmæssigt.
    Mvh. Else M - Hyggestrikker og hundepasser

Tilmeldingsdato
    06 Dec 2007
    Geografisk sted
    5500 Middelfart
    Så er der et rgnbuesjal her fra mine pinde.
    P. 5
    150 g
    9 hulrækker incl. yderbort.
    Strikketid: 5 dage
    str.: 185 cm x 90 cm

Revontuli regnbue 005.jpg

Revontuli regnbue 006.jpg
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Mosterkoster Gæst
    Det er da også bare så flot, jeg vil lave alle sjalerne i alle farver.

Når jeg engang bliver pensionist.

Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    Odense
    Superflotte sjaler I laver - og dejlige farver
    Tid - er det bedste, du kan give et andet menneske

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post