Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 37 af 37

Emner: mystery stole 3

Tilmeldingsdato
    03 Feb 2007
    Geografisk sted
    Sydvestjylland
    Citat Oprindeligt indsendt af Gydda Se meddelelser
    Osse for mig - jeg synes de to dele er alt for forskellige i forhold til hinanden (men kanon-flotte hver for sig - kan især rigtig godt lige "vingen" - kunne man ikke lave et sjal af to spejlvendte vinger ?? eller ville det blive for lille ?).

Må indrømme, at jeg altså kom til at tænke lidt på den der Maxi-Bon is, da jeg så dit færdige sjal..... ...men et stort og flot stykke arbejde er det ihvertfald
    Sådan havde jeg det også lidt da jeg strikkede det, men jeg syntes faktisk det er flot når det bliver spændt ud.
    Der er vel ingen regler for at en stola skal være ens i begge ender.

Jeg tror det kunne blive rigtig flot med et sjal alene af vingen, og jeg tror ikke det er nødvendigt med dobbelt mønster. Den skulle bare strikkes noget længere.

Maxi bon is
    Kh bstorm.

mutti Gæst
    Ja det er jo ikke som vi er vant til at se dem, men jeg synes nu at det har været sjovt at strikke, og den sidste del af mønsteret synes jeg er ret så flot, når man kommer tæt på.

Og så er der en helt anden side af det og det er at jeg synes det er dejligt at der er nogle der har mod til at lave det anderledes. Om et par år synes vi måske at sådan er det helt rigtig.

Jeg har prøvet at have mit sjal over skulderen, og jeg kan sætte det så jeg har en sjals - nål i og det ser rigtig godt ud.
    Jeg har valgt at strikke mit i en helt tynd uldtråd, som jeg kender godt, og jeg er sikker på at det vil blive brugt på den måde.
    Nå men nu kan jeg også godt lide at der er nogle der kan tænke anderledes end jeg er vant til, lignede det bare alt det andet, så var det jo slet ikke sjovt.

Her kommer et billede af mit. ...... Det er svært at tage så det hele kommer med.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 47.jpg (20,7 Kb, 37 visninger)

HKangora Gæst
    Jeg skjønte heller ikke helt hvordan stolaen ble seende ut eller hvordan den ble å ha på seg, men her er link til en spinne vennine av meg som har strikket den. Og nå synes jeg den er flott og lurer på om jeg også skal strikke den

http://knittingandspinningwithewe.blogspot.com/

LIssi Marie Gæst
    Det er noget af det smukkeste mønster jeg nogensinde har set. Strikker man så på en opskrift man ikke kan se hvordan den ser ud? koster det noget at tilmelde sig? har alligevel ikke tid før jul, laver juleting til at sælge i julemarked hehe

HKangora Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af LIssi Marie Se meddelelser
    Det er noget af det smukkeste mønster jeg nogensinde har set. Strikker man så på en opskrift man ikke kan se hvordan den ser ud? koster det noget at tilmelde sig? har alligevel ikke tid før jul, laver juleting til at sælge i julemarked hehe
    Hei.

Mystery stole 3 er avsluttet, men her kan du kjøpe mønsteret. Hun har også laget en annen versjon, da det ikke var alle som like versjonen med kun en "vinge".

mutti Gæst
    Ja det er grupper som man melder sig til, så kommer der et stykke af mønsteret hver uge 8 gange. Man ved ikke hvordan det kommer til at se ud. Det koster ikke noget, men gruppen lukker gerne for tilgang når man begynder, eller lige før.
    Jeg er for øjeblikket med i 2 grupper, den ene har jeg nu strikket 3. del af, og jeg synes at det tegner til at blive rigtig flot.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    • Filtype: jpg 65.jpg (47,1 Kb, 7 visninger)

LIssi Marie Gæst
    Mange tak for svaret, har chekket det ud =D

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •