Det vil jeg da helt sikkert gøre! Tak for tilbudet, men har du et link til listen? Jeg kan ikke finde den ved en søgning.
Jeg er gået i gang med en buttonhole-taske i - synes jeg - nogle lækre lilla farver, men jeg kan ikke helt hitte ud af opskriften...nu tager jeg lige en pause og tager op og køber et par nøgler garn mere - og går på isbar med min datter . Det er jo sommerferie, så der skal også være tid til hygge. Så kan det jo være, opskriften pludselig giver mening, når jeg er tilbage igen.
![]()
Jeg har i øvrigt lovet den lille (på 8 år ..så helt lille er hun vel ikke, he he), at vi skal holde hyggedag i dag, og hun vil gerne lære at strikke, så jeg har lånt nogle supergode opskrifter af en veninde i går på små strikkede dyr hun kan lave. Så der er dømt strik resten af dagen!

...nu tager jeg lige en pause og tager op og køber et par nøgler garn mere - og går på isbar med min datter . Det er jo sommerferie, så der skal også være tid til hygge. Så kan det jo være, opskriften pludselig giver mening, når jeg er tilbage igen.
Besvar med citat