Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 22

Emner: Ændring 14/9: Hvad går Julebanken ud på?

Threaded View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
    Tilmeldingsdato
    09 Jan 2007
    Geografisk sted
    3730 - Bornholm
    Jeg har de sidste par dage overvejet, om jeg skulle skrue julebissen på eller begynde at synge julesange for jer...

Julen er overraskelsernes tid - og helst de gode af dem Men skal alt jages igennem i sidste øjeblik, så ender det ofte med at blive forretningslivets fest frem for hjerternes... Det at have god tid til at nyde og være forberedt, så man kan yde, det kan altså ikke købes for penge!

Netop idag er jeg et andet sted gået igang med at samle tilslutning til bidrag til fælles julehygge- og overraskelse... De første 4 meldte sig som skidt fra en spædekalv som ydere. De ved, at fællesskabet kan løfte og mukkede ikke det fjerneste over opfordringen her midt i sommervarmen

Det fællesskab har vi også på Rokken - og enorme kreative ressourcer tilsammen Og i sommerens løb er der jo kommet en dejlig masse nye Rokkere til - hold jer ikke tilbage, kom og vær med!

Sus tilbage til første indlæg og overvej indholdet - send mig en pm, så sender jeg min mailadresse til jer lige med det julevuns!
    Sidst redigeret af hundeuld : 20-11-2009 kl. 23:18
    og Julemor

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •