Nej det kan du ikke, jeg snupper de 2 kilo
Så bare hold jer væk væk væk væk ikke komme her og masse...![]()
![]() |
![]() |
|
Nej det kan du ikke, jeg snupper de 2 kilo
Så bare hold jer væk væk væk væk ikke komme her og masse...![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Hvor er det spændende og sikke et arbejde.
Uh det kribler i fingrene at se på de billeder! Planen var jo, at sommerens eftermiddagshede skulle udholdes i skyggen med at lære min rok ordentligt at kende efter formiddagens aktivprogram for pigerne og deres mor... Men sådan er det absolut ikke gået.
Nu håber jeg på, at august vil komme med vejr og tid til de sysler. Jeg har en del (ihvertfald for mig) liggende, jeg vil have gjort færdig og igang med... Så frist endelig videre Renee - også selvom du ikke har tiden til at skrive meget! Smid glimt ind hist og pist![]()
og Julemor
Tak Renee jeg har modtaget det skjønne karteflor, og jeg har prøvet at spinde en lille bundt garn. Det er lækkert at spinde af og jeg har bestemt at jeg skal strikke en cardigan til mig selv, så der skal da spindes noget garn.
Til jer andre, her er nogle billeder at savle over![]()
Jeg misbruger min rokke - har det tit på udstillinger i alle slags veje så smører jeg træet en gang om året med linolie.
Venligst Renee
Sidst redigeret af OPR1 : 24-05-2009 kl. 14:24
Mange tak for svaret Renee, så har jeg da et par muligheder !
![]()
Sidst redigeret af hundeuld : 22-08-2010 kl. 21:18
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
det kan da gå hen og blive halv farligt. jeg har næsten brugt den kasse jeg købte til spindetræffet.
Lev livet vi har det kun til låns.
Det ser meget spændende ud med al din uld, Renee!
Man kan også bruge det uspundne uld til at hækle med. Man ruller noget uld til en fingertyk pølse og så hækler man med noget tyndt garn over det uspundne uld. Det giver en spændende "relief" virkning. Jeg har en gammel hæklebog fra 1980 som hedder: Fri hækling af Lis Paludan. Jeg har ikke selv prøvet det endnu. Men det kunne også være en ting, jeg kunne tænke mig at prøve engang.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()