Jeg tror mange af os på Rokken arbejder intenst og meget "om-sig-gribende" med lige det, vi hver især kan li at arbejde med. Ikke alle tænker lige meget over det de laver, men sjæl i hver eneste ting - jo det er der. Jeg synes du skal prøve, at få taget billeder af dine ting, næste gang du er i nærheden af en bekendt eller en anden du kan spørge ( jeg selv har ofte hjulpet andre med et par billeder – det er jo så nemt efterfølgende at sende dem til personens mailboks – og koster jo i princippet ikke andet end ”slid” på batteriet ) Jeg synes det er meget svært at "se" dine ting - din fine beskrivelse til trods. Jeg selv har for mange år siden arbejdet med collager primært med stof, men har også lavet en del små billeder i papir – og har da stadig opmærksomheden på hvad, de reklamer eller andet jeg læser i ”gemmer” af farver og figurer”(og jo jeg kommer til at gemme det ). Jeg har også brugt delvis collage i malerier – måske er det en vej for dig – det skaber jo en meget større frihed når du skal komponere, ja.. så er der jo næsten ingen begrænsninger – ligeledes kan du jo også overveje om du kunne bruge stof som kombinationsmulighed. Måske kunne du også afprøve at male flader på papir – og derefter rive i dem? Der er også dygtig decopagefolk i gruppen ( servietter som mulighed . hvor det let transperatnte kan give god effekt) ligeledes er scrapfolket jo også lidt i "familie" med collage. Det var lidt herfra, skriv en pb hvis hvis du vil i dialog – eller lige mangler et zebrastribet stykke ”riv”