-
-
Pandebånd/ørevarmer her: Besked 154
http://rokken3.dk/forum/showthread.p...103#post401103
Mit første lod i denne måned. Håber jeg når noget mere.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
-
Jeg laver et pandebånd mere af noget andet garn.
-
I får lige et kig på halsedissen i lyserødt og print-strømpegarn (optrevlet fra UFO), begge ret tynde tråde, så begge garner ligger dobbelt.
IMG_20221007_073459625.jpg
-
Nå blir jeg opptatt til tirsdags ettermidag.Har høstferie besøk av familien fra Hell.Men noen omganger til,så er jeg ferdig med første ben. :)
-
Jeg er lige ved at lukke et par uldstrømper til min søster af. Men så fortsætter jeg også med det næste pandebånd/ørevarmer.
Og hvad jeg ellers har gang i af varmestuestrik. Noget må jeg se at få færdigt.
-
Hav en dejlig mandag derude... den lyserøde halsedisse er klar til konkurrencen. Overvejer, om det tynde optrevlede strømpegarn kan bruges til futter, måske med tre tråde.
IMG_20221010_091331193.jpg
-
Jeg strikker og strikker på sjalet - omgangene er ved at være lange, men jeg fortsætter lidt endnu, så der er noget at sno om kroppen.
Ingen billeder - dem får I når den bliver færdig.
-
Her er der ikke tid til “rokkestrik”, børnebørn har bestilt strik, og de kommer jo i første række (smil)
-
Rigtigt anje03, ungerne kommer først, men jeg er nu også gået i gang med et par varme futter til mig selv. Til konkurrencen er der slået op til futter af det tynde, optrevlede print-strømpegarn, I får snarest et foto. Tre tråde kører jeg med.
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke besvarer
- Du kan ikke vedhæfte
- Du kan ikke redigerer din post
-
Forum Regler