Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
Jeg citerer Liac:

Ja, jeg har også døjet med min ryg og mine ben ind imellem. Periodevis. I fredags var jeg i Thisted at handle med min søster og hjemme hos hende bagefter. Jeg fik gået så meget, at jeg fik ondt i en muskel på forsiden af venstre lår. På hjemvejen var der så stegende varmt i flextaxaen, at mine fødder kogte. Natten til lørdag fik jeg meget krampe i mit højre skinneben 2 gange. Jeg måtte op at gå og tog bagefter magnesium og smertestillede piller. Det hjalp, så jeg kunne falde i søvn.

Og nu svimmelhed og ondt i hovedet oveni i går aftes, så jeg gik tidligt i seng (lige efter "Forsvundne Arvinger"). Jeg sejlede rundt og kunne ikke finde ud af noget på grund af svimmelheden.

I dag har jeg sovet lidt længe. Det føles ok nu. Kan lægge mig, hvis det driller igen.

Min ryg er kun dum engang imellem. Der kan gå lange tider, hvor den er ok. Men så lige pludselig gør den bare ondt og jeg går rundt lige som "Mr. Auktionarius" (Bruun-Rasmussen senior). Jeg har en god åben trappe, som jeg af og til bruger som ribbe og retter ryggen ud ved. Jeg tager den med ro i dag. Mit hoved er også ok igen. Det har hjulpet, at jeg fik sovet.
Det lyder sørme ikke rart Strikkelene, men godt du kunne få ro så du kunne få din søvn det betyder bare så meget hvis man skal være noget værd dagen efter...
Hvilken kanal er Forsvundne Arvinger på? Det lyder nemlig som et spændende program
Hvem er Mr. Auktionarius? måske skulle jeg lige google og se om der står noget Har lige googlet og kunne ikke hitte ham - så venter spændt til du kigger herind igen Strikkelene