Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
Tak for et sødt afsnit.

Jeg lærte også at spille på blokfløjte i skolen. Jeg har stadig begge mine fløjter, men spiller ikke mere på dem. Var vist ikke så dygtig. Mon Mads skal lære at spille julesange på blokfløjte til juleaften.

Sidder lige og lytter til min radio, "Formiddag på 4'eren", hvor Knud og Lotte snakker om guirlander. Dem havde jeg helt glemt. De kan også laves af papir, små nisser.

De fortæller også nissehistorie på "Formiddag på 4'eren". Drengen hedder Mikkel. Måske du har lyttet til den.
Mange tusinde tak Strikkelene, nej jeg må sige jeg har ikke hørt andre julehistorier for at få fantasien igang med denne julehygge-historie.
Det jeg skriver i hvert afsnit er noget jeg finder på dagen før nogle gange om formiddagen andre gange er det om eftermiddagen og enkelte gange om aftenen, og jeg ved endnu ikke hvor historien fører hen - hver dag får historien nærmest skrevet sig selv videre - så det er rigtig sjovt at prøve.
Jeg vidste f. eks. slet ikke jeg ville bruge hverken blokfløjte eller trylleri da jeg gik igang - vidste heller ikke at Nissefar ville komme til skade osv.
Så jeg hygger mig lige så meget med at skrive den som jeg kan fornemme at du gør med at læse den.