-
Ha!, jeg skulle lige op ved 6 tiden i morges. Ville tænde min natlampe. Det ville den ikke. Så jeg tænkte, at det nok var pæren, der var gået. Havde heldigvis en lygte ved sengen. Gik rundt i huset og prøvede forskellige lamper. Troede, at det var en lokal strømafbrydelse (det har vi haft flere gange før). Men de naboer, der altid står tidligt op, havde alle lys. Så jeg måtte lige have lidt andet tøj på og gå ud i laden og prøve at tænde for relæet igen. Men lige meget, hvad jeg gjorde, så ville knappen ikke blive oppe. Jeg har åbenbart ikke så mange kræfter i mine fingre mere. Så jeg sendte en besked til min gode ven, Herman, i Morup Mølle. Jeg gættede på, at han var oppe, da han nok skulle på arbejde på vinduesfabrikken i Hurup. Han kom lige et par minutter og fik tændt for relæet. Men det var da irriterende. Jeg har både vandpumpe, vandvarmer, varmepumpe, køle/fryseskab på el. Og selvfølgelig de andre steder, der også bruger el. Jeg kan altid få varme ved at tænde op i brændeovnen. Men man er jo på den, når strømmen går.
I øvrigt går jeg og venter på en ny støvsuger, jeg købte hos Skousen i Thisted i lørdags. Den gamle, jeg købte hos Skousen i Aalborg i 95 eller 96, er holdt op med at virke. Jeg ved ikke, hvornår den kommer. Men håber på engang i denne uge
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke besvarer
- Du kan ikke vedhæfte
- Du kan ikke redigerer din post
-
Forum Regler