Citat Oprindeligt indsendt af Strikkelene Se meddelelser
Jeg når nok at blive færdig med huen. Og måske mit store projekt (tæppe, plaid eller sjal). Men ellers kommer det med i februar.

Skal det være 3 ting om måneden?
Nej Strikkelene, det skal kun være 1 ting om måneden (mindst) du må meget gerne lave flere ting, men mindst 1 ting. For hver ting du laver får du et lod - 1 ting = 1 lod, så hvis du laver 2 ting så får du 2 lod, 3 ting så får du 3 lod.
Det der står med 3 - det er at du skal skrive i tråden mindst 3 gange om ugen - og her kan du enten vælge at fortælle hvad du er gået igang med - gerne med et billede,men det er ikke et krav - det er bare hyggeligt at kigge med for alle andre for at se hvad der bliver ud af de garnnøgler eller hvis man laver noget af træstykker eller laver noget af metal eller stof - så er det spændende for os andre at kigge med fra start og til slut. Du må også meget gerne kommentere på de andres kreative projekter. Bare det du skriver. Det færdige projekt kan man bare henvise til hvis man har lagt billedet af det inde i til hænder marathon - så jeg ved at det er derinde jeg skal se efter billedet af jeres færdige arbejde. Eller hvis man har en års tråd må du også meget gerne have billederne derinde fra start til slut, men du skal stadigvæk skrive i den konkurrence månedstråd du deltager i så jeg har et overblik over hvem der er aktive i den måneds konkurrence og så jeg ved hvor jeg skal kigge efter billeder - håber det giver mening
Grunden til at det er 3 gange det er fordi jeg jo holder denne konkurrence i anledning af mine 10 år som varmestuestrikker og herinde på Rokken - og vi er jo flere som gerne vil have pustet liv i rokken igen og det kan man ikke gøre hvis man kun skriver i tråden 1 gang på en måned - men hvis man til gengæld er flere som skriver mindst 3 gange om ugen, så får man måske også lyst til at kigge i de andre tråde og skrive lidt der og på den måde kan vi i fællesskab få pustet liv i rokken igen