I kveld sitter jeg å syr med perler.Skal bli ett kremmerhus som skal være julegave.Lager dere julegaver?Trenger ideer.Lester/sokker skal jeg og strikke.Er planen min foreløpig. :)
|
I kveld sitter jeg å syr med perler.Skal bli ett kremmerhus som skal være julegave.Lager dere julegaver?Trenger ideer.Lester/sokker skal jeg og strikke.Er planen min foreløpig. :)
Ja hvert år.
Bluser, sweatre, halsedisser, halstørklæder.
De har alle ønsker.
Er litt moro å høre hva andre gjør,å samtidig få ideer. :)
Jeg skal vist også snart igang. Min søster ønsker sig nye uldstrømper.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
Så moro når man får sånne ønsker. :)
Hej Sifa,
Ja jeg skal igang med julegaver - men når nok kun et par stykker - halsedisser til børnene - men skal lige have fat i det rigtige garn først - så jeg må lægge en plan om at gå tidligt igang med næste års julegaver så der kan blive lidt flere spændende hjemmelavede gaver og projekter for mig :)
Tovholder Sønderjylland og Fyn
Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
Nørklegruppe Hjerting Kirke
Ja. Men lige nu er det varmestuestrik, der snart skal være færdigt. Så jeg strikker alt det, jeg kan.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
Samme her Strikkelene - her er det luffer som er det eneste min hæklenål hjælper til med at få produceret her i øjeblikket - da vi har en ansøgning som kun ønsker sig lukkede luffer - så vi har lige været nogle stykker som har måttet turbo-strikke/hækle luffer så ansøgningen kan få flest muligt luffer med
Tovholder Sønderjylland og Fyn
Bramming Depot/Garncentral Esbjerg V.
Strikkeklub Esbjerg/Strikkeklub Bramming
Nørklegruppe Hjerting Kirke