I går var jeg på et rigtig hyggeligt besøg på Fyn for at se Depotet og Inger havde været så sød at gøre klar med morgenbrød og the/kaffe. Meget heldigt nu hvor jeg var kommet hjemmefra uden at have fået spist min morgenmad
Det var rigtig hyggeligt at se lokalerne hvori der blandt andet bliver strikket af nørklere på Fyn, men også at se selve depotet. En ting er at høre om det, et andet er at se med egne øjne og jeg synes det var en rigtig hyggelig udsigt Inger har når hun star og skal pakke til de forskellige ansøgningssteder
Jeg havde også strømpegarn med til Depotet og store nøgler blandet akrylgarn.
Med mig hjem til Bramming Depot fik jeg også nogle spændende sække som jeg må se hvad mine forskellige strikkere og jeg selv finder på at få ud af
Dejligt man sådan kan bytte garn depoterne imellem så ens strikkere får noget garn de kan lide at strikke af - så bliver der jo også strikket det mere
Jeg var også så heldig at få noget dejligt færdigstrik med som Inger havde I overskud:
IMG_20191021_175449.jpg IMG_20191021_180209.jpg IMG_20191021_180601.jpg IMG_20191021_180934.jpg
Så det glæder jeg mig til at pakke - noget af det er allerede kommet med I den ansøgning jeg har pakket og kørt ud til Stormly I dag - resten kommer med I den store ansøgning til De Hjemløses Venners Genbrugsbutik - dejligt vi også kan hjælpe hinanden depoterne imellem med færdigstrik
Og rigtig mange tak for det hele Inger![]()

Besvar med citat