Ja kan du komme nu på onsdag, da er vi der fra kl 10 til 12.
![]() |
![]() |
|
Ja kan du komme nu på onsdag, da er vi der fra kl 10 til 12.
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Fandt lige ud af i hvis ikke har set så mange billeder fra det bagerste garndepot som lever garn til alle depoterne hvis de mangler. IMG_5810.jpg meget af garnet der er spolet op er optrævlet garn der er vasket også spolet op igen, så er det klar til strikke pindene igen IMG_5811.jpg på et andet bord i rummet bliver rygsækkene pakker til krisecenterne IMG_5812.jpg .
Så opfandt vi lige den dybe tallerken igenvi har jo en sækkevogn på depotet og hvorfor har vi ikke taget den og sat en sæk på den IMG_5813.jpgog så bare ned med det optalte - luk den og køre den ud til porten hvor de alle står når de er klar til afhentning, så er vi fri for at løfte dem rundt.
Der blev ellers pakket her er det ca. 1/3 af det pjocekt UDENFOR har bedt om IMG_5815.jpg ja det er meget.. Heldigvis har jeg fået fat i Steen fra SAND og han skal til Aarhus den 18 og hjem igen sammen dag via Odden, han vil godt slå et slag indenfor depotet og tage det med.
Så fik vi lige besøg af Blåbær med gemalen de kom med garn de havde købt for varmestuestrikkernes penge i Superbrugsen I Svinninge, TAK fordi i kørte efter det til jer begge. Blåbær havde en masse af hendes strik med og hun er jo en gammel rotte på depotet, så vupti så var det lagt på plads.![]()
Sidst redigeret af hundeuld : 11-09-2014 kl. 09:57
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Vi prøver at holde trit med alle ansøgningerne på hoved depotet så det har været depot dag idag med pakning til Næstved krisecenter IMG_5829.jpg+ pakning aftil imorgen, så blev 6 sortesække tømt og lagt på plads og imens Haven fik fyldt bilen til imorgen blev der lige tid til at trevle nogen
op IMG_5830.jpg, rart med en middags søvn bagefter.
![]()
Flittige mennesker![]()
Vi tager afsted med fuld bilnedover øst Sjælland blandt andet til Ringsted og Næstved krisecenter , så var der nogle varmestuestrikker der manglede garn og gerne vil have varmestuestrik afhentet, så ja bilen var fuld igen da vi kom hjemIMG_5835.jpg IMG_5837.jpg så den fik vi tømt idag på hoved depotet for bilen skal have pava behandling i morgen og jeg tror ikke den duft fra den begandling er god for jeres varmestuestrik
Nu da vi var derover blev der lige pakket til Grace i Baggesengade i KBH IMG_5844.jpg og Marietjenesten Istedgade 20 også KBHIMG_5845.jpg ialt 8 sække.
Imponerende hvad den bil kan indeholde.![]()
Der var besøg af 3 hus forbi sælger på hoved depotet igår aftes, de havde været til general forsamling i Aarhus , Steen Rosenquist som også har hjulpet os i KBH med udbringning af varmestuestrik lod bilen svinge inden om da de kom fra færgen så der kunne komme varmestuestrik med til UDENFOR i København. hus forbi-9-14.jpg Tak til jer alle 3 Jens - Connie og Steen fordi i tog indlæg 22 med for os.
Ja det er "store" maskiner vi har igang når der pakkes varmestuestrik IMG_5876.jpg der er blevet pakket til 5 steder idag og det er med at holde tungen lig4e i munden for at der ikke skal gå kludder i det![]()
Sådan for i lige skal se hylderne er virkelige tomme på hoved depotet - men det står her færdig pakket og er parat til at komme de steder hen de skal i oktober måned. Det sidste billede er Staal som lige skal kigge på lappebordet om der er noget hun kan lave noget af.. og det var så den dag på depotet, vi hygger os imens der kommer noget fra hånden.
Vi har gjort lidt status, hvis vi får huer ind til børn kan vi pakke den . og så er der til et par voksen steder tilbage og så er lageret fuldstændigt tømt alt for tidlig i år.