-
Varmestuestrikkerne kan bare
Jeg fik et brev:
Hej Bente.
Det er vel ikke sådan at vi har fået hvide svøb igen?
Jeg har lige haft en forspørgsel fra en der har termin om 3 uger, og hun vil meget gerne købe et hvidt.
Hun er blevet brændt af, af en der havde lovet at strikke et.
Ja så er det sådan at mary svøbet er udsolgt i kigkassen ,
Jeg tænkte og det er meget uartigt af mig at skrive mit i sommerferien og kattekillinger til 2 varmestuestrikker men jeg gjorde det alligevel
Hej Helle og Lissi
Lidt ked af at sende den her ud til jer i denne varme og 6 kattekillinger der vil hygge sig i strikketøjet. Men jeg vil lige gøre det alligevel inden der bliver sagt nej.
Knusser Bente
Fra Lissi/missemor kom :
Du kender os jo :O) – jeg vil godt begynde på et mandag, så er ferien slut, har huset fuld af dejlige børn, sviger- og børnebørn hele weekenden, arbejdet er begyndt og så skulle der gerne blive lidt fritid igen :O)
Tror godt jeg kan lave det indenfor de 3 uger – men så har hun bare at klemme balderne sammen :O)))
Knus
Lissi
Og her til morgen kom fra morstrik:
At hun også vil begynde på et når varmen lægger sig.
DET ER SØRMA NOGLE SEJE VARMESTUESTRIKKER VI HAR I FORTJENER
-
Se nu bare hvad Missemor fik færdig igår lissi.jpg på bare 10 dage med 6 katte killinger omkring sig , det fortjener TAK til missemor fra varmestuestrikkerne.
-
Hold da op det gik stærkt...jeg ville aldrig selv nå bare en redjedel på den tid...(hvis jeg da overhovedet nogensinde ville få det færdigt..)....
-
Det er fantastisk flot klaret, stor beundring herfra.
-
Det er så smukt - og respekt for dit tempo :-)
-
ja hende missemor, kan bare det der med at strikke hurtigt, jeg er kun ved den 2. side
-
Det er også super Helle vi kan sælge dem glæder mig til at se dit færdig også når du får tid.
-
Takker og bukker - har jo snart strikket så mange, at det sidder på rygmarven - så der blev strikket, når killingerne sov, for det var komplet umuligt, når de var vågne. Der er altså noget med killinger og garnnøgler
-
Fantastisk flot klaret. Hvilket garn er det strikket i?
Knus Rita
-
Det er strikket i arwetta, der kan maskinvaskes - et must med små børn
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke besvarer
- Du kan ikke vedhæfte
- Du kan ikke redigerer din post
-
Forum Regler