IMG_3711.jpgIMG_3711.jpg
Helt frisk fra i går...hvor min datter blev konfirmeret...dejlig dag og skøn pige...:-)
|
IMG_3711.jpgIMG_3711.jpg
Helt frisk fra i går...hvor min datter blev konfirmeret...dejlig dag og skøn pige...:-)
Hjertelig tillykke med datteren og hvor er hun sød.
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Tillykke med datteren, hvor er hun sød.
Kønne "tøzer" der er her....er der slet ingen drenge der er blevet konfirmeret for dem vilvi da også gerne se
Gad vide hvordan konfirmation klæder sig i 2018 lad os andre følge med..
Venlig hilsen
Rokken
20170507_161650 (2).jpg
Sådan så en mit barnebarn ud i 2017 da hun blev konfirmeret.
Jeg glæder mig også til at se 2018 looket.
Vi har været til konfirmation hos min nevø Morten i Jylland, det var hans datter Anne Vinding der blev konfirmeret Anne konfirmation.jpg her står hun sammen med hendes storebror ..20180427_161235.jpg kjolen var meget enkle og utrolig flot. Anne er en ivrig bue skyder Spættet sæl 140701 SVF_5022.jpg
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Dejlige fotos, kønne unger
Vi mangler da nogle billeder af konfirmations kjoler i nogle år, så lad os endelig se om du selv har lavet den eller det er en købe kjole.
Lone Ida nå vi se din dejlige datter Julie flotte kjole