Det var da kolossal hvordan du har fået peppet de knappe op hold da op, det giver blusen sit helt eget præg...
Fedt du lagde linkene ind.
|
Det var da kolossal hvordan du har fået peppet de knappe op hold da op, det giver blusen sit helt eget præg...
Fedt du lagde linkene ind.
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Skal da love for, du har fået noget ud af week-enden Knapperne er meget inspirerende - kunne godt gå hen og blive en dille...
og Julemor
Uha det ser godt og spændende ud.
Hvis du ikke bestiger bjerget -
får du ingen udsigt over dalen.
Den idé med at bruge cykelslange er genial -- tusind tak.
Tusind tak for alle roserne
Så fik jeg en hue og et par pulsvarmere færdige. Garnet er en-trådet og spundet af en pose sjovt karteflor, der bestod af flere forskellige farver og af uld og silke, som jeg fik foræret af en god ven sidste sommer. Det er meget lækkert og blev strikket op til sidste centimeter.DSC01322.jpg
Mine børnebørn på otte år legede jægere med bue og pil i går. De blev udstyret med pilekranse om halsen og på hovedet og Mirjam mente at der hører ørenringe til at være en naturprinsesse, så det måtte vi prøve at klare. Resultatet ses på billedet DSC01323.jpg
Den ros tilslutter jeg mig
Jamen selvfølgelig gør der det og farmor laver dem lige.. dejlig hue
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Så fik jeg brug for maskemarkører til en bluse strikket oppefra og ned. De gamle af plastik er vist blevet trætte, i hvert fald gik der to i stykker og faldt ud, så jeg ikke kunne se, hvor de havde siddet
Der skal fire markører i. To foran og to bagpå og da jeg har perler med bogstaver på, har jeg lavet dem så jeg kan se, om jeg strikker på for- eller bagstykket
DSC01357.jpg