må jeg spørge dumt, hvad er tålmodighedsgarn, er det optrævlet garn?
![]() |
![]() |
|
må jeg spørge dumt, hvad er tålmodighedsgarn, er det optrævlet garn?
Alting er let, bare man kan det.
Hej :) Tak for svaret af luffevask. Det jeg vil kalde mit tålmodighedsgarn er små nøgler dog ubrugt, har også noget nyt tyndt maskinegarn det er også træls at lave til strikkenøgler.
Jeg har modtaget meget forskeligt garn inden for de sidste måneder, der er dog lidt der har været brugt, hører gerne tilbage, hvad der hører under luffevask.annibente
det som kaldes tålmodighedsgarn her på Rokken, er noget vi har fået ind i sækkevis, som er vundet op i nøgler men det består af en masse små stykker, og det er lidt krads i det, derfor bliver det vasket for at få det blødt, så vanterne ikke kradser.
Tak for svarene, så blev jeg lidt kloger også i dag
Alting er let, bare man kan det.
Jeg plejer ikke at vaske det, jeg afleverer. Det er rent nok.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Nej det skal du ikke
Det mente jeg også.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Hej :) her er lidt til at varme hænderne, så nu er vi oppe på 307 str. ved ikk om vi skal tæller op til xxxx da jeg er er for pinde og garnannibente
luffer2.jpgluffer3.jpgluffer4.jpgpuls.jpgpulstot.jpg
Jeg har fået meget garn af venner, det ikke er genbrug, det er jo ikke daggammelt, men noget af garnet, tror det er vævegarn, men lufferne blive fine, men der er ikke helt blødt kradser når lidt, kan/må jeg bruge det til luffer? Jeg har også noget der ligner børste uld, kan/må jeg bruge det til luffer.annibente