-
Det er en anden opskrift, Annibente.
De strikkes på strømpepinde og starter med ribben, som holder dem pænt på plads på hænderne. Hvis du kan strikke strømper skulle det være en smald sag at lave lufferne efter den opskrift som hundeuld har lagt ind i opskrifter her på rokken.
http://rokken3.dk/forum/local_links....id=224&id=1259
-
Hej :) jeg vil da prøve en anden model, TAK for hjælpen. Det bliver ikke så meget lige for tiden for jeg har fået hund igen, dvs har fået 2 samojede piger på 2 og 4 år, så der er blevet mere liv i huset, de skal jo lære meget, da de har haft hver sit hjem, men det går fint, der skal nogle ex gåtur
annibente (ups det blev ikke en synlig smiley, hvorfor?)
-
Tillykke med dine nye "børn"
-
Hej. Så har jeg to par vanter klar. De bliver hæftet på hue + halstørklæde og hue + halsedisse i Sæt Maraton
Nu er vi på 106
image.jpg
-
pulstot.jpgpulstommel.jpgpuls.jpgHej :) 6 stk. håndvarmere fra annibente NU ER VI OPPE PÅ 112
Det er da svært at finde ud af den nye indstilling
da man ikke kan se sit indlæg rigtig med foto og smiley evt. rette
-
Tak søde cubik, jeg burde komme til dig efter noget garn, men jeg har købt ca. 10 kg. plus 12 kg. jeg betalte kun 200 kr. da det nu gik til et godt formål. Det er jo ikke den helt store udgift for mig, da nu benzin også koster til dig, men du havde jo nok givet kaffen
-
Lidt får jeg da strikket af rest garn IMG_4657.jpg 5 par luffer så nu er vi oppe på 117
-
IMG_3562.jpg
3 par vanter
-

Oprindeligt indsendt af
tove o
nu er vi oppe på 120 par.
-
Ups, undskyld jeg glemte at tælle.
Regler for indlæg
- Du kan ikke oprette nye tråde
- Du kan ikke besvarer