Mit barnebarn vil være smølf, hatten er jo strikket
hvid bluse, og jogging buker i den rigtige farve savnes stadig, lidt maling i hovedet.
|
Mit barnebarn vil være smølf, hatten er jo strikket
hvid bluse, og jogging buker i den rigtige farve savnes stadig, lidt maling i hovedet.
Sidste år var min datter mobiltelefon lavet ud af en sort plastikpose, hvir vi limede skærm og taster af papir på.
Karin
Hvad med skorstensfejer.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
Har også lavet smølfer i år - 3 stk... Og en straffefange med stribet joggingdragt - "kugle" og kæde til benet ( papmache) og kalot. På trøjen stod "Mads - indsat 08 - 2000 - løslades 06-2010... Hans skolestart og slut...
Har lavet fødselsdagsbord - paplåg fra en stor 8 kantet kasse med hul i hvor barnet stod med "sler" på og pålimet paptallerkner - pynt osv.. Til denne skulle der o være 2 gaver af papkasser pakket fint ind og pyntet osv...
Hej
Min datter var for mange år siden trafiklys. En sort sæk og så klippes der runde plader af karton, det er nemt at lave. Hun havde for og bag samt på begge arme, rød gul og grøn, hun vandt faktisk for bedst udklædte...
hilsen Rødhætte
Jeg er også blevcet sat på prøve i år min søn på 2 1/2 vil være bil og i hans tilfælde er en "Kasse med seler" typen udelukket. ( Han er sempelhen for aktiv).
Så Jeg tror, at det bliver noget med en kappe/våbenkorfte/ lagen med hul til hovet og med en bil tegnet på.
Hvis ikke han ombestemmer sig igen.
Prædikernes bog 10:10 - Husk at file din Motorsav
Jeg havde udtænkt en gang spagetti med ketchup - en rød hue påsyet (indeni) en masse strimler
Men sønnike vil slet ik klædes ud
Har i huset står den på 1 stk. håndboldfan, hvor jeg imorgen "bare lige" skal have syet et par røde knæbukser til og så er den pot vist ude. Den anden skal være proptrækker med overskæg
og Julemor
Nogen der kan bruge disse ideer..
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne