![]() |
![]() |
|
KUN 7 PAR!!! Øv, så når mine blå vanter ikke at komme med. Jeg er ikke begyndt på manchetten endnu.
Min søsters vanter kan I se i min årstråd.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Hvor er det synd for dig Anni Bente men rart nok at ejeren af den anden hund huskede sit ansvar.
Hvor er i alle flittige med denne marathon.![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Hvor er det synd for dig Anni Bente men rart nok at ejeren af den anden hund huskede sit ansvar.
Hvor er i alle flittige med denne marathon.![]()
Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dkwww.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne
Mine bliver vist et par efternølere. Jeg har en fejl, som jeg skal rette i morgen og så begynder jeg nok på manchetten. Jeg tror, jeg har garn nok til et par mere af den ene blå farve.
Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!
![]()
Hej venner og veninder i "Rokken"
4 foto med færdigt varme til hænderne, 8 stk. i alt, der mangler nu, ups min lommeregner går i minus.
ikke hvad jeg skal gøre, men jeg tillader mig at begynde at tælle op til det næste antal, men hvilket.
annibente
der er nu 1 stk. til OPTÆLLING til ?
[QUOTE=annibente;367597]Hej venner og veninder i "Rokken"
4 foto med færdigt varme til hænderne, 8 stk. i alt, der mangler nu, ups min lommeregner går i minus.
ikke hvad jeg skal gøre, men jeg tillader mig at begynde at tælle op til det næste antal, men hvilket.
annibente
der er nu 1 stk. til OPTÆLLING til ?
MÅLET ER NU OPNÅET. 10 1000 TAK til jer alle.
Skal vi ikke bare fortsætte og dobbelt op.
TÆLLE OP TIL 300 ????? Hvad siger i ???
for der er jo brug for rigtig mange vanter.
jeg har 6 dele. nu er der 7 stk. til optælling. Kh annibente