Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 11 af 31 FørsteFørste ... 78910111213141521 ... SidsteSidste
Viser resultater 101 til 110 af 303

Emner: Livets gang på hoveddetpotet 2013+14+15

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Her kan i se hvordan de sættes sammen http://rokken3.dk/forum/showthread.p...134#post361134

Arbejds dag igen i går med hjælp fra det jydske Inge K og hendes mand Kaj

Alle rokkene blev efter set fik sat ny snore på; desværre er den ene rok i stykker, men vi vil prøve at finde ud af at få den lavet ved en trædrejer. og min første rok der er totalt slidt op + de andre jeg havde er sat derover + diverse tilbehør som karter - spoletræ og mm. de tilhører mig indtil min død, derefter er det varmestuestrikkernes..

IMG_3492.jpg IMG_3493.jpg IMG_3494.jpg IMG_3495.jpg IMG_3496.jpg

Kaj lavede henter til rokkene.

Desværre glemte vi at tage et billed til sidst men det kommer næste gang vi er derover.

Og så var der ikke mere krudt i osIMG_3499.jpg
    Sidst redigeret af hundeuld : 18-10-2014 kl. 10:48
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Tak for en hyggelig 'arbejdsdag' - arbejdsklimaet var helt perfekt, både hvad selskab, forplejning og rum temperatur gjaldt

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Som lovet et billed af rokkene rokkene.jpg der er også flyttet reoler og borderne, det billed kommer senere.

Fru Staal syntes det var koldt at side på bænken ved spisebordet, så fluks kom der fløjls betræk på spisebord.jpg det hjalp gevaldigt.vi får det så flot efterhånden derover, jeg så også fru Staal var henne og måler stolene op ved rokken, mon de også får betræk på
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Så har vi brugt dagen til at gøre rent på hoved depotet idag, der er igen gået 10 cm regnvand ind i kælderen; men heldigvis er gulvet jo hævet 20 cm indenfor, så får en masse sand ind , så da det var tørt kunne vi støvsuge sandet på gud ske lov...

Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Sikke noget bøvl - men heldigvis er der ikke ødelagt noget.
    for jeres arbejde med det.

cubik Gæst
    Åh, gudske lov at det ikke er værere end at det kan klares med en støvsuger..

Jeg har fået fat i en stumtjener og vil hørerr om den kunne have interesse, for så vil jeg tage den med op til jer.
    Jeg har også en weekendseng til småbørn, af den gamle model, som I gerne må få.

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Kom endelig med det cubik stumtjeneren kan også bruges på slangedagen og sengen til garn

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Vi har jo en rumdeler på depotet Vedhæftet fil 74643 og så så jeg supersine billed af hvordan man kan udnytte den reol.jpgog det ser godt ud oven i købet .

Nu skal vi så efter jeg har fået målt rummene have fundet et evt. firma hvor de har dunke i den størrelse, det vil nemlig være "fedt" at komme af med alle papkasserne.

Tilmeldingsdato
    26 Nov 2006
    Geografisk sted
    Odsherred
    Nu har jeg renset gelænderet og trappen for svale efterladenskaber, lad os så håbe der ikke komme rmere, for det hverken ser eller lugter godt.
    Hilsen Jens
    Må din dag blive en god dag...

Tilmeldingsdato
    27 Jan 2008
    Geografisk sted
    6971
    Ja føj da, blandet godt op i regnvand......det kan jeg lige forestille mig.
    Svalerne må være færdig med at bruge rederne for i år.

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •