Citat Oprindeligt indsendt af strikketøsen Se meddelelser
Rysse,

Jamen så må jeg jo forsøge mig frem med enkelt eller dobbelttråd (jeg tror faktisk også, at det vil blive klumpet, for tråden forekommer mig da "tyk" nok ...).

Uha - jeg har indtil videre sidste år købt en lille boks med 8 ruller (vistnok á 30 meter stk.) i ensfarvet metaltråd hos Hobbyisten.
Så supplerede jeg på et tidspunkt med en pakke med 20 ruller metaltråd á 25 meter rullen - både ensfarvede og melerede.

For en sikkerheds skyld købte jeg på et tidspunkt en rulle DMC metallic á 40 meter af både guld og sølvtråd. Denne tråd ser ud til at bestå af 3 tråde? Skal de mon deles?
Desuden fangede mine fingre lige en Mettler Metallic i en smuk lyslilla på 100 meter.

Og for nu at gøre samlingen komplet, har jeg lige bestilt 22 ruller á 200 meter Mettler Poly Sheen - alle ensfarvede i forskellige nuancer.
Og i går "kom jeg til" at købe 4 ruller Gütermann Sulky á 200 meter i multifarvede nuancer (2 i efterårsfarver og 2 i skov- og græsfarver).

Så nu fanger bordet vist .... for mon så ikke jeg har sytråd nok til "et par dage" !
Det lyder til en hel del kort. Håber at du vil vise billeder af dem efterhånden som du får dem lavet.