Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 25

Emner: Rosa strikket dug

nette strik Gæst
    Jeg er i aften nået til og med omg 27, havde lidt problemer i omg, 23 men tror det skyldes ole lukøje, der er fejl i omg.23 der er en maske for meget,

nu må det vente til søndag

Tilmeldingsdato
    02 Feb 2007
    Geografisk sted
    tel aviv israel 60190
    er der nogen der har et billede jeg kan ikke åbne pgf filen
    mennesket har mulighed for glæder uden tal
    den ædleste af alle
    er at kunne når man skal

nette strik Gæst
    foto er her model rosa.jpg

Jeg har nedskrevet diagrammet,
    Slå 12 m op strik 2 omg. ret,
    3- Slå om, 2 ret gentag

5- Slå om 3 ret

7- Slå om, 2 ret sm, slå om, 2 ret
    Omg = 30 m

9- Slå om, 3 ret, slå om 2 ret,
    Omg = 42 m

11- slå om, 2 r sm, slå om, 1 dr, slå om, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti, slå om, 2 r.
    omg = 54 m

13- slå om, 3 r, slå om, 1 dr, slå om, 3 r, slå om, 2 r.
    omg 78m
    15- slå om, 1 r, slå om, 1 r, 1 ludt, 1 r, 1 ludt, 1 r, slå om, 1 maske løs af, 2 ret sammen, træk den løse maske over også kaldet 1 dobbelt oti, slå om, 1 r, 1 ludt, 1 r, 1 ludt, 1 r, slå om, 1 r, slå om, 2 r.
    omg = 126 m

17- 1 dr, Slå om 2 gange, der strikkes 1 ret, 1 vrang i ret omgangen. 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 2 r, 1 ludt, 1 r, 1 ludt, 2 r, slå om, 1 maske løs af, 2 ret sammen, træk den løse maske over også kaldet 1 dobbelt oti. slå om, 2 r, 1 ludt, 1 r, 1 ludt, 2 r, 1 dr, Slå om 2 gange, der strikkes 1 ret, 1 vrang i ret omgangen. 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 2 r,
    Omg =162 m

19- slå om, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 2 ret sammen, slå om, 3 r, 1 ludt, 1 r, 1 ludt, 3 r, slå om, 1 maske løs af, 2 ret sammen, træk den løse maske over også kaldet 1 dobbelt oti. Slå om, 3 r, 1 ludt, 1 r, 1 ludt, 3 r, slå om, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 2 ret sammen, slå om, 2 r,
    Omg = 186m

21- 2 ret sammen, Slå om 2 gange, der strikkes 1 ret, 1 vrang i ret omgangen, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 9 r, slå om, 1 maske løs af, 2 ret sammen, træk den løse maske over også kaldet 1 dobbelt oti. Slå om, 9 r, slå om, 2 ret sammen, Slå om 2 gange, der strikkes 1 ret, 1 vrang i ret omgangen,rettes til slå om 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 2 r,
    Omg = 31/186

23- slå om, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 2 ret sammen, slå om, 9 r, slå om, 1 maske løs af, 2 ret sammen, træk den løse maske over også kaldet 1 dobbelt oti. Slå om, 9 r, slå om, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 2 ret sammen, slå om, 2 r,
    Omg = 32/ 192

25- 2 ret sammen, Slå om 2 gange, der strikkes 1 ret, 1 vrang i ret omgangen, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 9 r, slå om, 1 maske løs af, 2 ret sammen, træk den løse maske over også kaldet 1 dobbelt oti. Slå om, 9 r, slå om, 2 ret sammen, Slå om 2 gange, der strikkes 1 ret, 1 vrang i ret omgangen,rettes til slå om 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 2 r,

omg 21- 23-25 er der fejl maske antal ------------------------------- 1 maske for meget. Jeg Prøve at rette som jeg mener det skal være og strikke videre,
    .

25- 2 ret sammen, Slå om 2 gange, der strikkes 1 ret, 1 vrang i ret omgangen, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 9 r, slå om, 1 maske løs af, 2 ret sammen, træk den løse maske over også kaldet 1 dobbelt oti. Slå om, 9 r, slå om, 2 ret sammen, (Slå om 2 gange, der strikkes 1 ret, 1 vrang i ret omgangen,)rettes til slå om, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 2 r,

27- slå om, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 2 ret sammen, slå om, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti, 5 r, 2 ret sammen, slå om, 3 r, slå om, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti, 5 r, 2 ret sammen, slå om, 1 maske løs af, 1 ret, træk den løse maske over også kaldet 1 oti. 2 ret sammen, slå om, 2 r,

jeg er nu på 35. omg og nu passer det.

Der er godt nok også mange rettelser i den opskrift, den burde skrives helt omg.
    mon der kommer flere fejl frem over.

nette strik Gæst
    mon det går jeg strikker kun halve omg. strikket og hakket 008.jpg er nået til omg. 71.

Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted
    7500 Holstebro,Vestjylland

Rosa strikket dug

en halv dug til et halv bord

jeg kæmper med Dagmar, men der fik jeg hjæp fra en nordmand og så kunne jeg lidt igen, indtil min rundpind gik istykker søndag aften så nu er der bestilt en ny
    Med venlig hilsen
    Vinni Jensen (vtj) - Holstebro

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af vtj Se meddelelser
    en halv dug til et halv bord

jeg kæmper med Dagmar, men der fik jeg hjæp fra en nordmand og så kunne jeg lidt igen, indtil min rundpind gik istykker søndag aften så nu er der bestilt en ny
    uf du må være for stærk....

det er så når der er fejl i opskrifterne,

Jeg tænker på at strikke en halv cirkel og så bruge det som tørklæde, mon det går???

cubik Gæst
    bare fortsæt med din halve dug....den kan jo bruges som sjal, hvis du laver det stort nok, ellers findes der halve borde....de der vægmonterede nogen til 2 pers.

Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted

Rosa strikket dug

jeg bliver bare så uh når der er fejl i opskriften og så giver jeg op men så tænker jeg nej det skal sgu lykkes så derfor hopper jeg nok på rosa dugen igen
    Med venlig hilsen

nette strik Gæst
    Citat Oprindeligt indsendt af vtj Se meddelelser
    jeg bliver bare så uh når der er fejl i opskriften og så giver jeg op men så tænker jeg nej det skal sgu lykkes så derfor hopper jeg nok på rosa dugen igen
    de fejl der er i den, er jo fundet.. så bare på den ..

Jeg tænker på om den bliver som en halv cirkel eller om mønster går ind i hinanden så den vil blive slange agtig i kanten, ja, jeg ved ikke rigtig hvordan jég skal forklare hvad jeg spekulerer på

mon jeg også må be`om Dagma, det er lige som om det lige har fanget mig igen at strikke disse spændende mønster..

Tilmeldingsdato
    29 Sep 2006
    Geografisk sted

Rosa strikket dug

det må du da det der er især de anderledes forme på dugen jeg godt kan lige
    Med venlig hilsen

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer