Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 27 af 27

Emner: hjælp til bestillingsopgave dåbskjole

Fedania Gæst
    Jeg ville lave en prøve med 1,5 og se hvordan det ser ud. Hvis det heller ikke passer, så synes jeg du skal regne om til den pindstørrelse hvor du synes din prøve blev pænest.

Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Okay så må jeg vist bare ofre penge på sådan en :-P

Fedania Gæst
    Hvis du ikke har en i forvejen, så kan du jo eventuelt høre, om der er nogen herinde fra Vejleområdet, som du kan låne den af - det er jo i første omgang bare til at lave en hurtig prøve med, så med mindre du tror du bliver helt vild med at strikke så små ting, så ville jeg låne mig frem :)

Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    ja men jeg kommer jo nok til at strikke kjolen på pind 1,5 så jeg kan lige så godt købe den for der er jo nok ikke nogen der vil låne en rundpind ud resten af året :-P Men måske jeg skulle skrive den ind under købes!?

Tilmeldingsdato
    23 Apr 2010
    Geografisk sted
    Gladsaxe
    Citat Oprindeligt indsendt af Mafalda Se meddelelser
    ja men jeg kommer jo nok til at strikke kjolen på pind 1,5 så jeg kan lige så godt købe den for der er jo nok ikke nogen der vil låne en rundpind ud resten af året :-P Men måske jeg skulle skrive den ind under købes!?
    Mon ikke der er en i kigkassen?
    - Nu med blog med oversatte hæklemønstre

Tilmeldingsdato
    19 Oct 2008
    Geografisk sted
    7120 Vejle øst
    Der er ikke nogen i kigkassen, og Hundeuld er ikke sikker på der er noget på depotet så jeg ender nok med at tage ud pg købe en, det kan jo også være jeg bliver glad for det og bruger den til andet, ellers kan jeg jo sælge den senere :-P

Tilmeldingsdato
    01 Oct 2006
    Geografisk sted
    4500 Odsherred
    Fik du den færdig ?
    Jeg er varmestuestrikker -Har du lyst til at være med, så kig her www.varmestuestrik.dk
    www.kigkassen.dk den støtter varmestuestrikkerne

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •