wow - kan se, at jeg har forsømt denne tråd i et godt stykke tid.

Ville dog lige vende tilbage til den, da jeg nu snart får mit kniplingebræt. Jeg så et i sønderjylland, hvor min veninde er flyttet ned. vi var på udkig efter babytøj, da hun er gravid med sit første barn, så mens hun sorterede, så kiggede jeg mig omkring. der stod det i grønt fløjl, som dog er noget slidt og skal ombetrækkes (regner med at satse på, at Svigermor gerne vil hjælpe her ;-)

det kostede 65 kr, men jeg fik det selvfølgelig ikke købt. nu har min veninde så købt det til mig som en del af min fødsesldagsgave. jeg er så glad og glæder mig til at komme i gang. Jeg har downloadet og printet bogen fra denne side ud; http://www.nytiknipling.dk/

nu skal der læses, indtil jeg får brættet hentet, men vil også en tur på biblo for at låne bøger om emnet. Kan I anbefale nogen?

jeg er ikke så meget for kurser, og det er også lidt svært, da jeg arbejder aften og nat. min første tanke var dog, at jeg ville kniple små køkkengardiner, duge og lidt større gardiner til mit dukkehus, for jeg tænker, at det må være godt at starte med noget, som er enkelt.
jeg tænker, at jeg her vil lave de lange "rækker" hvor mønsteret blever gentaget, og at det skal være så enkle mønstre som overhovedet muligt her i starten.

stor repsekt til dig Campisten. det er virkelig flot, men du må godt nok skulle holde tungen lige i munden med alle de pinde!