Forside Forum Link/Download Chat Genveje Medlemmer Min Profil Kalender FAQ

Viser resultater 1 til 10 af 350

Emner: Tilmelding til Rokke Hemmeligt tæppe projekt.GARNVALG læs NR..110

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste indlæg Næste indlæg
    Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Jeg har lige købt 3 nøgler Lima uldgarn hos P&P på Vejgård Torv. Bare lige for at have lidt flere farver at blande med det andet. Jeg kan altid købe mere af det, hvis jeg mangler det.

Jeg er ikke vant til at lave strikkeprøver. Så nu må jeg se, om jeg kan finde ud af at måle rigtigt. Når jeg får strikket firkanten.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Inger1 Gæst
    Jeg strikker i tålmodighedsgarn og aflevere til Vandhunden når det er færdig.

nette strik Gæst
    Dejligt I Bedstemor, Strikkelene, Inger har fundet jeres favorit garn. Glæder mig til i løbet af året at se hvilke farver der dukker op.

Lene: bare dine firkanter bliver ens i str. så er det ikke så vigtig om de måler 29-30-el. 31 cm, det er jo ikke som et beklædnings stykke det skal passe. men hvis du ikke når færdig og de skal sættes sammen med andens firkanter, er det en stor fordel at de har målene.

Tilmeldingsdato
    03 Apr 2008
    Geografisk sted
    Morup Mølle, 7755 Bedsted Thy
    Citat Oprindeligt indsendt af nette strik Se meddelelser
    Dejligt I Bedstemor, Strikkelene, Inger har fundet jeres favorit garn. Glæder mig til i løbet af året at se hvilke farver der dukker op.

Lene: bare dine firkanter bliver ens i str. så er det ikke så vigtig om de måler 29-30-el. 31 cm, det er jo ikke som et beklædnings stykke det skal passe. men hvis du ikke når færdig og de skal sættes sammen med andens firkanter, er det en stor fordel at de har målene.
    Ja, det er klart, at de skal være lige store. Det bliver forskellige lilla, pink og blandede nuancer.
    Farveglad, håndarbejdstosset kreativ garnpige!

Regler for indlæg

• Du kan ikke oprette nye tråde
  • Du kan ikke besvarer
  • Du kan ikke vedhæfte
  • Du kan ikke redigerer din post
  •